Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів

Автор(и)

  • Олена Віталіївна Коломицева Черкаський державний технологічний університет,
  • Ірина Володимирівна Горяна Черкаський державний технологічний університет,
  • Лідія Сергіївна Васильченко Черкаський державний технологічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.42.2016.110644

Ключові слова:

екологічний маркетинг, маркетингові напрямки, маркетингова стратегія, концепція, екологічно чиста продукція, екологічні тренди

Анотація

У статті викладено сутність екологічного маркетингу та його впливу на діяльність підприємств, виявлено основні проблеми, пов'язані із застосуванням екологічного маркетингу у вітчизняній практиці, й наведено досвід трансформаційних змін екологічного маркетингу в зарубіжних компаніях. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів. Зображено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Наведено концепцію екологічного маркетингу. Проаналізовано тенденції розвитку екологічних трендів в Україні, а також світовий ринок «органічних продуктів».

Посилання

Terent'ev, N. V. (2014), "Green microeconomy": assessment and forecast of business institutional transformations" ["Zelyonaya mikroekonomika": otsenka i prognoz institutsional'nykh transformatsiy biznesa"], Marketing, No. 5, pp. 15–20, available at: http://esco.co.ua/journal/esco/2014_11_12/art11.pdf

Franz, R. "Green retail sales set to double in Europe by 2015", Digital journal, available at: http://www.digitaljournal.com/article/292735

Polonsky, M. (2007), "An introduction to Green Marketing", Green Journal, No. 8, pp. 86–100.

Golubkov, E. P. (2010), "Modern tendencies of market development" ["Sovremennye tendentsiyi razvitiya marketinga"], Marketing, No. 4, pp. 3–7.

Shelest, M. N. "Trends study: are Ukrainians ready to buy ecologically friendly goods" ["Issledovaniye trendov: Gotovy li ukrayintsi pokupat' ekologicheski chistye tovary"], Ukrayinskaya pravda, available at:

http://www.epravda.com.ua/rus/press/2010/09/13/248056/

Kotler, F. Armstrong, G. (2009), Marketing fundamentals [Osnovy marketinga], Vil'yams, Moscow, p. 450.

Lishchuk, A. A. (2013), "An algorithm for formation of strategic factors of business structures sustainable development using scenery approach" ["Algoritm formirovaniya strategicheskikh faktorov ustoychivogo razvitiya

predpri-nimatel'skikh struktur s ispol'zovaniyem stsenarnogo podkhoda"], Problemy sovremennoy ekonomiki, 4 (24), pp. 25–30.

Marketing and management of innovative development (2015). In: S. M. Illyashenko (ed.), [Marketynh i menedzhment innovatsiynoho rozvytku, za zah. red. d.e.n., prof. S. M. Illyashenka], Universytet·s'ka knyha, Sumy, 728 p.

Petrova, Yu. A. Society with organic responsibility [Obshchestvo s orhanicheskoy otvet·stvennost'yu], Sekret firmy, No. 10, pp. 13–18.

"Social responsibility of Ukrainian marketing business" ["Sotsial'naya otvetstvennost' ukrayinskogo biznesa marketinga"], Ekonomika, available at: http://ubr.ua/business-practice/own-business/gotov-li-ukrainskii-biznes-byt-socialnootvetstvennym-335125

"Theoretical and methodological bases of ecological marketing strategy" ["Teoretiko-metodologicheskiye osnovy strategiyi ekologicheskogo marketinga"], Vestnik ONU, available at: http://visnyk-onu.od.ua/journal/2008_13/15.pdf

Tyelyetov, O. S. (2010), "Marketing studies" ["Marketynhovi doslidzhennya"], Kyiv: Znannya Ukrayiny, 299 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті