Міжнародні стандарти якості послуг суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу

Автор(и)

  • Ірина Петрівна Мігус ЧЕРКАСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО,
  • Анна Василівна Бієвець Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.43.2016.110699

Ключові слова:

міжнародні стандарти, економічна безпека, ризики, готельно-ресторанний бізнес, стандартизація, сертифікація

Анотація

Готельно-ресторанний бізнес в Україні знаходиться на етапі свого становлення, тому необхідним є дослідження міжнародного досвіду в цій сфері. Нині в усіх розвинених країнах якість набуває не тільки економічного, але й соціального значення, що впливає на безпеку, благополуччя споживачів. Автор статті акцентує увагу на стандартах якості, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, в тому числі й забезпеченню економічної безпеки. Розглянуто мінімальні вимоги для сертифікації готелів та ресторанів за стандартом HRS 32001:2008. Здійснено узагальнення світової практики на основі стандартів найбільших готельних мереж. Висновки та узагальнення можуть використовуватись для забезпечення вітчизняних підприємств готельно-ресторанного бізнесу надійним рівнем економічного захисту.  

Посилання

Balashova, E. A. (2005), Hospitality business. How to achieve the perfect service [Gostinichnyiy biznes. Kak dostich bezuprechnogo servisa], Vershina, Moskow, 176 p.

"The sight at the hotels to ensure safety", available at: http://www.horeca62.ru/articles/84-vzglyad-naobespecheniya-bezopasnosti-gostinits

Mal's'ka, M. P., Pandyak, I. H., Zan'ko, Yu. S. (2011), Organization of hotel management: textbook [Orhanizatsiya hotel'noho obsluhovuvannya: pidruchnyk], Znannya, Kyiv, 366 p.

Rohlyev, K. Y.(2005), Fundamentals of hotel management [Osnovy hotel'noho menedzhmentu], Kondor, Kyiv, 332 p.

Ryikunova, O. M., Zhavoronkova, O. R. (2009), "Standardization and certification of services quality in hotel industry" ["Standartizatsiya i sertifikatsiya kachestva uslug v gostinichnom hozyaystve"], Kultura narodov Prichernomorya, № 161, pp. 56–57.

"Certification of hotels and restaurants according to international standard HRS 32001:2008", available at:

http://www.cccibltd.com/index.php/sertifikatsiya/16-sertifikatsiya-otelej-i-restoranov

Kandampully, Jay, Mok, Connie, Sparks, Beverley (2001), Service quality management in hospitality, tourism, and leisure, Haworth Hospitality Press, London, New York.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті