Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.45.2017.119743Ключові слова:
роздрібні торговельні мережі, маркетингові комунікації, комунікаційна активність, рівень залученості, загальномережева діяльністьАнотація
У статті запропоновано результати оцінки комунікаційної активності роздрібних торговельних мереж Чернівецької області та м. Чернівці, яка базувалась на анкетуванні керівників і топ-менеджерів провідних продовольчих мереж регіону. Запропоновано розгорнуту характеристику визначальних рис комунікаційної активності залежно від рівнів залученості учасників у торговельну мережу.Посилання
Solnishky`na, Y`. V. (2013) Analy`z prodovol`stvennyh torgovyh setej Habarovskogo kraya v kontekste vovlechennosty` chlenov sety` v obshhesetevuyu deyatel`nost`. Teory`ya y` prakty`ka obshhestvennogo razvy`ty`ya. Ekonomy`chesky`e nauky` [Theory and practice of social development. Economic sciences]. № 1. S. 323–329. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/analiz-prodovolstvennyh-torgovyh-setey-habarovskogo-kraya-v-kontekstevovlechennosti-chlenov-seti-v-obschesetevuyu-deyatelnost.
Flemy`ng, D. Koffman, K., Harter, D. (2008) Ovladejte chelovecheskoj sy`gmoj. Effekty`vnaya organy`zacy`ya: per. s angl. [Master the human sigma. Effective organization: transl. from Engl.]. Moscow: Al`py`na By`znes Buks, 192 s.
Mel`ny`kov, Y`. Y`. (2009). Osnovy effekty`vnoj moty`vacy`y` personala. Molodoj uchenyj [Young Scientist]. № 10. S. 168–175. URL : https://elibrary.ru/item.asp?id=15171618 14/5000
Social`no-ekonomichne stanovy`shhe Chernivecz`koyi oblasti za sichen`-zhovten` 2016 roku [Socio-economic situation of Chernivtsi region in January-October 2016]. URL: http://oblrada.cv.ua/passport/15/
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Геннадіївна Черданцева, Андрій Ярославович Клипач
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).