Оцінка комунікаційної активності роздрібних продовольчих торговельних мереж в Чернівецькій області

Автор(и)

  • Ірина Геннадіївна Черданцева Чернівецький національний університет ім Ю. Федьковича,
  • Андрій Ярославович Клипач Чернівецький національний університет ім Ю. Федьковича,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.45.2017.119743

Ключові слова:

роздрібні торговельні мережі, маркетингові комунікації, комунікаційна активність, рівень залученості, загальномережева діяльність

Анотація

У статті запропоновано результати оцінки комунікаційної активності роздрібних торговельних мереж Чернівецької області та м. Чернівці, яка базувалась на анкетуванні керівників і топ-менеджерів провідних продовольчих мереж регіону. Запропоновано розгорнуту характеристику визначальних рис комунікаційної активності залежно від рівнів залученості учасників у торговельну мережу.

Посилання

Solnishky`na, Y`. V. (2013) Analy`z prodovol`stvennyh torgovyh setej Habarovskogo kraya v kontekste vovlechennosty` chlenov sety` v obshhesetevuyu deyatel`nost`. Teory`ya y` prakty`ka obshhestvennogo razvy`ty`ya. Ekonomy`chesky`e nauky` [Theory and practice of social development. Economic sciences]. № 1. S. 323–329. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/analiz-prodovolstvennyh-torgovyh-setey-habarovskogo-kraya-v-kontekstevovlechennosti-chlenov-seti-v-obschesetevuyu-deyatelnost.

Flemy`ng, D. Koffman, K., Harter, D. (2008) Ovladejte chelovecheskoj sy`gmoj. Effekty`vnaya organy`zacy`ya: per. s angl. [Master the human sigma. Effective organization: transl. from Engl.]. Moscow: Al`py`na By`znes Buks, 192 s.

Mel`ny`kov, Y`. Y`. (2009). Osnovy effekty`vnoj moty`vacy`y` personala. Molodoj uchenyj [Young Scientist]. № 10. S. 168–175. URL : https://elibrary.ru/item.asp?id=15171618 14/5000

Social`no-ekonomichne stanovy`shhe Chernivecz`koyi oblasti za sichen`-zhovten` 2016 roku [Socio-economic situation of Chernivtsi region in January-October 2016]. URL: http://oblrada.cv.ua/passport/15/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті