Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.45.2017.119750Ключові слова:
інформаційна безпека, туризм, бренд, брендинг, регіон, проблеми, етапиАнотація
У статті проаналізовано проблеми регіонального туристичного брендингу в Україні як елемента стратегії гарантування інформаційної безпеки регіону. Досліджено роль позитивного іміджу регіону у гарантуванні інформаційної безпеки туризму у ньому. Виокремлено та охарактеризовано такі проблеми формування туристичних брендів регіонів України як проблема впізнаваності бренду, проблема відображення безпечності регіону для туризму у бренді, проблема управління брендингом регіону, проблема поширення бренду на міжнародному туристичному ринку. Охарактеризовано особливості формування та обґрунтовано напрями модифікації бренду одного з провідних туристичних центрів Західного регіону України – міста Чернівці. З метою детальнішого вивчення сучасного етапу брендингу міста, виявлення його слабких і сильних сторін та оцінювання перспектив запропоновано методику експертного опитування у формі анкетування. Виокремлено основні етапи реалізації стратегії туристичного брендингу міста.Посилання
Whitman M., Mattord H. (2013). Management of Information Security. Cengage Learning, 576 p.
Peltier T.R. (2001). Information Security Policies, Procedures, and Standards: Guidelines for Effective Information Security Management, 312 p.
Zharkov Ya. (2007). Nebezpeky osobystosti v informatsiynomu prostori. Yurydychnyy zhurnal. 2. Rezhym dostupu : http://www.justinian.com.ua/article.php?id=2554
Kryukov O.I. (2007). Informatsiyna bezpeka derzhavy v umovakh hlobalizatsiyi [Elektronnyy resurs]. Derzhavne budivnytstvo. 2. – Rezhym dostupu: http://kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-2/doc/1/10.pdf
Sashchuk H. Informatsiyna bezpeka v systemi zabezpechennya natsional'noyi bezpeky [Elektronnyy resurs]. Rezhym dostupu : http://journ.univ.kiev.ua/trk/publikacii/satshuk_publ.php
Sorokivs'ka O.A. (2010). Informatsiyna bezpeka pidpryyemstva: novi zahrozy ta perspektyvy [Elektronnyy resurs]. Rezhym dostupu : http://nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchnu_ekon/2010_2_2/032-035.pdf
Basyuk D. (2010). Formuvannya turystychnoho brenda yak faktor rehional'noyi polityky. Visnyk Natsional'noyi akademiyi derzhavnoho upravlinnya pry Prezydentovi Ukrayiny. 1, s. 139–147.
Budnikevych I. (2012). Munitsypal'nyy marketynh: teoriya, metodolohiya, praktyka. Chernivtsi, 645 s.
Gudz' M.V., Vertehel R.S. (2013). Problemy ta perspektyvy formuvannya turystychnoho brendu mista Zaporizhzhya. Ekonomika i upravlenije. 4, s. 87–91.
Rybachenko T.Yu., Faborovs'kyy O.Ye. (2013). Imidzh terytoriy yak faktor investytsiynoyi pryvablyvosti. Ekonomichnyy prostir. 74, s. 142–150.
Holod A.P. (2014). Informatsiyna bezpeka turyzmu: sut', problemy ta shlyakhy zabezpechennya. Visnyk Odes'koho natsional'noho universytetu. Seriya : Ekonomika. T. 19. Vyp. 33, s. 79–82.
Kovari I., Zimanyi K. (2011). Safety and Security in the Age of Global Tourism. Applied Studies in Agribusiness and Commerce. 3-4. Vol. 5, p. 59–61.
Holod A.P., Khudobina M.O. (2014). Problemy formuvannya turystychnoho brendu rehionu. Formuvannya innovatsiynoyi ekonomiky: svitovyy dosvid ta vitchyznyani realiyi : materialy mizhnar. nauk.-praktychnoyi konferentsiyi (12-13 hrudnya 2014 roku, m. Kherson). S. 159–162.
Boyko I.D., Korol' O.D., Bychkova V.M. (2010). Okremi polozhennya rozrobky brendu turystychnoyi destynatsiyi na prykladi m. Chernivtsi. Heohrafiya ta turyzm. Vyp. 7, s. 70–75.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Андрій Петрович Голод, Інга Анатоліївна Крупенна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).