DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119894

ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЇ ІЗ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЮ ЕНЕРГЕТИКОЮ

Сергій Ярославович Войтович, Оксана Орестівна Войтович, Олег Володимирович Ковальчук

Анотація


У статті з використанням методу теоретичного узагальнення та аналізу з’ясовано, що «комплекс засобів маркетингу території із відновлювальною енергетикою» – це практичні маркетингові інструменти адаптації території із відновлювальною енергетикою до ринкової ситуації, що забезпечують задоволення потреб людей і економічних суб'єктів території, підвищують її конкурентоспроможність та формують умови реалізації програми стратегічного розвитку використання джерел відновлювальної енергетики.

До найбільш характерних ознак комплексу засобів територіального маркетингу із відновлювальною енергетикою, виявлених нами, відносимо: множинність, достатність та наявну структуру його елементів; дієвість та практичну реалізовуваність; цільову маркетингову спрямованість, його відповідність маркетинговим принципам; цільову стратегічну спрямованість та його відповідність територіальним інтересам; функціональність щодо реалізації, керованість; здатність забезпечувати ефективність реалізації при обмежених ресурсах та конкурентоспроможність; економічну різновекторність; адаптивність.

Використання структурного аналізу та логічного порівняння дало змогу встановити, обґрунтуватиі запропонувати такі складові елементи комплексу засобів «маркетингу території із відновлювальною енергетикою»: продукт; місце; ціна; просування; персонал; фізичні атрибути; процеси; відносини. Модель сформованого комплексу засобів маркетингу території із відновлювальною енергетикою має вигляд: 7P+1R.

Ключові слова


відновлювальні джерела енергії; маркетинг; територія; складові комплексу засобів маркетингу території; моделі комплексу засобів маркетингу території

Повний текст:

PDF

Посилання


Kotler, F., Haider, D., & Rein, I. (2005), Marketing places: attracting investments, businesses, residents and tourists to the cities, communes and countries of Europe. St. Petersburg: Stockholm School of Economics.

Borden, N. H. (1964), The concept of the marketing mix. Journal of Advertising Research, 24 (4), pp. 7–12.

McCarthy, E. J., & Perreault, W. D. Jr. (1987), Basic marketing: a global managerial approach, Irwin.

Dominici, G. (2009), From marketing mix to e-marketing mix: a literature overview and classification. International Journal of Business and Management, pp.17–24.

Budnikevich, I., Antokhova, I. (2013), The role of specific elements of the marketing complex in the formation and implementation of modern city development concepts. Shid, vol. 6, p. 33–39.

Moller, K. E. (2006), Comment on: the marketing mix revisited: towards the 21th century marketing by E. Constantinides. Journal of Marketing Management, 22 (3), pp. 439–450.

Bitner, M., Booms, B., and M. Stanfield Tetrault (1990), The service encounter: diagnosing favourable and unfavourable incidents. Journal of Marketing.

Lauterborn, R. (1990), New marketing litany: 4Ps passes; C-words take over, Advertising Age, October, pp. 26–28.

Pastore, A., & Vernuccio, M. (2008), Impresa e comunicazione. Principi e strumenti per il management. 2 ed., Milan: Apogeo.

Gronroos, C. (2005), On defining marketing: finding a new roadmap for marketing. Marketing Theory, 6 (4), pp. 395–417.

Yudelson, J. (1999), Adapting McCarthy’s four P’s for the twenty-first century. Journal of Marketing Education, 21 (1), pp. 60–67.

Constantinides, E. (2006), The marketing mix revisited: towards the 21st century marketing. Journal of Marketing Management, 22 (3), pp. 407–438.

Kalyanam, K., & McIntyre, S. (2002), The e-marketing mix: a contribution of the e-tailing wars. Academy of Marketing Science Journal, 30 (4), pp. 487–499.

Prandelli, E., & Verona, G. (2006), Marketing in rRete, Milan: McGraw-Hill.

Schultz, D. E. (2001), Marketers: bid farewell to strategy based on old 4Ps. Marketing News, 35 (2), p. 7.

Kolomytseva, O., Nadenko, I., Kolomytsev, A. (2016), Stratehichna kontseptsiya formuvannya marketynhovoho potentsialu rehionu [Strategic concept of formation of marketing potential of the region]. Publisher Chabanen-ko Yu., Cherkasy, Ukraine.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Сергій Ярославович Войтович, Оксана Орестівна Войтович, Олег Володимирович Ковальчук

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

p-ISSN 2306-4420