DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119903

ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ З УРАХУВАННЯМ ТЕНДЕНЦІЙ РИНКУ

Ірина Геннадіївна Черданцева

Анотація


У статті розглядається специфіка планування діяльності підприємств сфери ресторанного бізнесу, яка визначає особливості побудови системного комплексного підходу до проблеми забезпечення результативності управління розвитком ресторанного бізнесу в умовах динамічного українського ринку громадського харчування. Зроблено висновок про те, що сучасні реалії вимагають від підприємств ресторанного бізнесу формування системи внутрішнього планування діяльності з урахуванням поточних і стратегічних цілей, які сформовані в результаті аналізу тенденцій змін зовнішнього ринкового середовища. 


Ключові слова


ресторанний бізнес; планування; ринок громадського харчування; зовнішнє середовище

Повний текст:

PDF

Посилання


Tarasova, O. Yu. (2014), Planning and forecasting at restaurant business enterprises: branch specific character. Vestnik Tambovskogo universiteta. Seriya: estestvennyie i tehnicheskie nauki. Tambov: TGU im. G. R. Derzhavina, vol. 19, pp. 262–263.

Antonova, V. A. (2007), Transformation of parameters of strategic development of restaurant business enterprises. Torhivlya i rynok Ukrayiny: temat. coll. of sci. works. Donetsk: DonNUET, Issue 23, vol. 2, pp. 7–13.

Gladskih, E. Boom of conceptual restaraurants is over. What’s next? – survey of restaurant market, available at: https://delo.ua/lifestyle/sytnyj-god-obzor-restorannogo-rynka-329410/

Official site of «Restorannyj konsaltyng» company, available at: https://www.recon.com.ua/about.html

Gladskih, E. Krisis to taste: restaurant market – totals, forecasts, trends, available at: https://delo.ua/lifestyle/krizis-so-vkusom-restorannyj-rynok-itogi-prognozy-trendy-312948/

Slinkova, O. K., Patrusova, A. M. (2015) Evolution of production management and its peculiarities in the sphere of services. Nauchnyy resultat: network sci.-pract. journ. Seriya: Tehnologiyi biznesa i servisa, No. 1, pp. 67–75, available at: http://www.belsu- research-result.ru/images/issue2/business/business3.pdf (date of access November 14, 2017).

Kolomytseva, O., Nadenko, I., Kolomytsev, A. (2016), Stratehichna kontseptsiya formuvannya marketynhovoho potentsialu rehionu [Strategic concept of formation of marketing potential of the region]. Publisher Chabanenko Yu., Cherkasy, Ukraine.

Start a restaurant business (2011), Restaurant success factors, available at: http://www.startrestaurantbiz.com

Fiorentino, C. (2017), Key success factors for restuarants, available at: http://www.ehow.com/list_6658121_key-success-factors-restaurants.html


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Ірина Геннадіївна Черданцева

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

p-ISSN 2306-4420