ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ З УРАХУВАННЯМ ТЕНДЕНЦІЙ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119903Ключові слова:
ресторанний бізнес, планування, ринок громадського харчування, зовнішнє середовищеАнотація
У статті розглядається специфіка планування діяльності підприємств сфери ресторанного бізнесу, яка визначає особливості побудови системного комплексного підходу до проблеми забезпечення результативності управління розвитком ресторанного бізнесу в умовах динамічного українського ринку громадського харчування. Зроблено висновок про те, що сучасні реалії вимагають від підприємств ресторанного бізнесу формування системи внутрішнього планування діяльності з урахуванням поточних і стратегічних цілей, які сформовані в результаті аналізу тенденцій змін зовнішнього ринкового середовища.
Посилання
Tarasova, O. Yu. (2014), Planning and forecasting at restaurant business enterprises: branch specific character. Vestnik Tambovskogo universiteta. Seriya: estestvennyie i tehnicheskie nauki. Tambov: TGU im. G. R. Derzhavina, vol. 19, pp. 262–263.
Antonova, V. A. (2007), Transformation of parameters of strategic development of restaurant business enterprises. Torhivlya i rynok Ukrayiny: temat. coll. of sci. works. Donetsk: DonNUET, Issue 23, vol. 2, pp. 7–13.
Gladskih, E. Boom of conceptual restaraurants is over. What’s next? – survey of restaurant market, available at: https://delo.ua/lifestyle/sytnyj-god-obzor-restorannogo-rynka-329410/
Official site of «Restorannyj konsaltyng» company, available at: https://www.recon.com.ua/about.html
Gladskih, E. Krisis to taste: restaurant market – totals, forecasts, trends, available at: https://delo.ua/lifestyle/krizis-so-vkusom-restorannyj-rynok-itogi-prognozy-trendy-312948/
Slinkova, O. K., Patrusova, A. M. (2015) Evolution of production management and its peculiarities in the sphere of services. Nauchnyy resultat: network sci.-pract. journ. Seriya: Tehnologiyi biznesa i servisa, No. 1, pp. 67–75, available at: http://www.belsu- research-result.ru/images/issue2/business/business3.pdf (date of access November 14, 2017).
Kolomytseva, O., Nadenko, I., Kolomytsev, A. (2016), Stratehichna kontseptsiya formuvannya marketynhovoho potentsialu rehionu [Strategic concept of formation of marketing potential of the region]. Publisher Chabanenko Yu., Cherkasy, Ukraine.
Start a restaurant business (2011), Restaurant success factors, available at: http://www.startrestaurantbiz.com
Fiorentino, C. (2017), Key success factors for restuarants, available at: http://www.ehow.com/list_6658121_key-success-factors-restaurants.html
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Геннадіївна Черданцева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).