ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.42.2016.120081Ключові слова:
інноваційний розвиток, інновації, інноваційна продукція, маркетинг інновацій, маркетингові комунікаційні технології, краудсорсинг, груповий інтелектАнотація
Використання маркетингових комунікаційних технологій в інноваційному розвитку підпри- ємств створює відповідні умови і механізми, які стимулюватимуть інноваційну діяльність та впро- вадження її результатів у господарчу практику підприємств. У статті розглянуто одну з найсучас- ніших і, на нашу думку, одну з найбільш прийнятних за сьогоднішніх умов технологій використання наявного потенціалу, яким є людський інтелект. Технологія краудсорсингу ґрунтується на застосу- ванні групового інтелекту, принципах самовираження і самореалізації особистості й придатна для вирішення важливих завдань соціально-економічного розвитку підприємств, у тому числі інновацій- них. Передумовою використання краудсорсингу як чинника успішного інноваційного розвитку підпри- ємств є поширення сучасних інформаційних технологій і можливість їх застосування учасниками інноваційних процесів. В умовах недостатнього фінансового забезпечення інноваційних процесів кра- удсорсинг може стати дієвим засобом створення і комерціалізації інноваційної продукції без значних вкладень економічних ресурсів.Посилання
Терещенко В. Л. Стан та забезпечення інноваційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / В. Л. Терещенко, В. В. Терещенко // Глобальні та національні проблеми економіки; Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – 2016. – Вип. 11. – Режим доступу : http://global-national.in.ua/archive/11-2016/166.pdf
Наукова та інноваційна діяльність: офіційний сайт Держ. служби статистики України. – Режим доступу :
https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2005/ni/ind_rik/ind_u/2002.html
Інноваційна Україна 2020 : нац. доп. / [за заг. ред. В. М. Гейця та ін.]; НАН України. – К., 2015. – 336 с.
Закон України «Про інноваційну діяльність» № 36, ст. 266 від 2002 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/40-15
Краснокутська Н. В. Інноваційний менеджмент : навч. посіб. / Н. В. Краснокутська. – К. : КНЕУ, 2003. – 504 с.
Шумпетер Й. Теория экономического развития / Й. Шумпетер. – М. : Прогресс, 1982. – 455 с.
Дегтерёв Д. А. Международные стандарты и индексы оценки инновационной деятельности [Электронный ресурс] / Д. А. Дегтерёв // Вестник Российского университета Дружбы народов. – 2011. – № 2. – С. 90–97. – (Серия «Экономика»). – Режим доступа : http://cyberleninka.ru/article/n/mezhdunarodnye-standarty-i-indeksyotsenki-innovatsionnoy-deyatelnosti
Шерстобитова Т. И. Маркетинг инноваций [Электронный ресурс] / Т. И. Шерстобитова. – Пенза : Изд-во ПГУ, 2009. – 126 с. – Режим доступа : http://eclib.net/44/6.html
Родіонова І. В. Основні форми та етапи здійснення трансфера технологій промислових підприємств [Електронний ресурс] / І. В. Родіонова // Вісник Запорізького національного університету. – 2012. – № 3 (15). – С. 59–64). – Режим доступу : http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2012/eco-3-2012/059-64.pdf
Колотюк О. І. Особливості маркетингу інновацій [Електронний ресурс] / О. І. Колотюк, Ю. О. Будякіна // Вісник НТУ «ХПІ». – 2015. – № 60 (1169). – Режим доступу : https://www.kpi.kharkov.ua/archive.pdf
Howe, J. Crowdsourcing : a definition [Internet] / Jeff Howe // Blog. Сrowdsourcing, June 2, 2006. – Mode of access
: http://crowdsourcing.typepad.com/cs/2006/06/crowdsourcing_a.html
Чесбро Г. Открытые инновации. Создание прибыльных технологий / Г. Чесбро; пер. с англ. В. Н. Егорова. – М. : Поколение, 2007. – 336 c.
Гросфелд Т. Логика открытых инноваций: создание стоимости путем объединения сетей и знаний / Т. Гросфелд, Т. Роландт // Форсайт. – 2008. – Т. 2, № 1. – С. 20–28.
Беленький А. Многоликий краудсорсинг [Электронный ресурс] / А. Беленький // Блог. Компьютер пресс. – 2011. – № 10. – Режим доступа : http://compress.ru/article.aspx?id=22501
Лерер Й. Групповое мышление. Миф о мозговом штурме [Электронный ресурс] / Й. Лерер // Проблемы
управления в социальных системах. – 2013. – Т. 5, № 8. – С. 105–114. – Режим доступа :
http://cyberleninka.ru/article/n/gruppovoe-myshlenie-mif-o-mozgovom-shturme
Архипов С. Ю. «Открытые» инновации как модель развития инновационной деятельности в российских компаниях [Электронный ресурс] / С. Ю. Архипов // Современные исследования социальных проблем. – 2012. – № 11 (19). – Режим доступа : www.sisp.nkras.ru
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Віталіївна Коломицева, Анжеліка Олегівна Боковня, Тетяна Іванівна Бурцева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).