Перспективи розвитку маркетингових екологічних інновацій
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.42.2016.120092Ключові слова:
маркетингова діяльність, інновації, маркетингові інновації, екологічний маркетинг, екологічні інноваціїАнотація
Обґрунтовано необхідність переходу від техногенного типу розвитку економіки до стійкого. Доведено, що інновації, інноваційна та маркетингова діяльність підприємства є базовими напрям- ками його успішного розвитку. Сформовано комплекс методичних інструментів до аналізу ринкових можливостей і діагностики потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інно- вацій. Проаналізовано динаміку впровадження екологічних інновацій на промислових підприємствах України. Відповідно до проведених досліджень, враховуючи концепції стійкого еколого-соціально- економічного розвитку та зважаючи на визначення сутності екологічного маркетингу і маркетингу інновацій, виокремлено комплекс підходів до першочергових завдань маркетингу екологічних іннова- цій. Доведено, що застосування маркетингових екологічних інновацій суттєво підвищує ступінь обґрунтованості екологічно орієнтованих проектів інноваційного розвитку, знижує рівень ризику, дає змогу цілеспрямовано керувати відбором найбільш раціональних варіантів розвитку.Посилання
Njanjko V. M. (2013). Features of innovative marketing in business [Osoblyvosti rozvytku innovacijnogho marketynghu na pidpryjemstvi]. Innovacijna ekonomika, no. 6, pp. 212 – 217.
Illjashenko S.M. (2013) Marketing Principles implementation of environmental innovations [Marketynghovi zasady vprovadzhennja ekologhichnykh innovacij], Sumy: TOV «Drukarsjkyj dim «Papirus», 184 p.
World Wildlife Fund: official website [Vsemirnyy fond dikoy prirody: ofitsialnyy sayt]. – [Elektronnyy resurs]. - Rezhim dostupa: http://wwf.ru
Report of the World Economic Forum Redesigning Business Value & A Roadmap to Sustainable Consupmtion (2009) [Doklad Vsemirnogo ekonomicheskogo foruma Redesigning Business Value & A Roadmap to Sustainable Consupmtion”]
Zhuk I.M. (2016) Ukraine in numbers. Statistical Yearbook [Ukrayina v cyfrax. Statystychnyj zbirnyk] Kyyiv.
Andreeva N.N., Martynyuk Ye. N. (2011) Environmental innovation and investment: the essence, systemology, the specificity of the interaction and management [Ekologicheskie innovatsii i investitsii: sushchnost, sistemologiya, spetsifika vzaimodeystviya i upravleniya] Visny`k Xmel`ny`cz`kogo nacional`nogo universy`tetu. Vol. 2, no. 2, pp. 205-209.
Morokhova V.O., Kovaljchuk O.V. (2011) Environmental marketing in the environmental management system [Ekologhichnyj marketyngh u systemi ekologhichnogho menedzhmentu]. Ekonomichnyj forum : nauk. zhurn. – Lucjk : RVV LNTU, no 3, pp. 213-221.
Jermoshenko M.M. (2010) Problems of state regulation of innovative development of enterprises and their solutions [Problemy derzhavnogho reghuljuvannja innovacijnogho rozvytku pidpryjemstv i shljakhy jikh rozv'jazannja] Aktualjni problemy ekonomiky, no 3, pp. 45-54.
Zamula I. V. (2016) Ecological marketing as a tool for sustainable development [Ekologhichnyj marketyngh jak instrument zabezpechennja stijkogho rozvytku] Problemy teoriji ta metodologhiji bukhghaltersjkogho obliku, kontrolju i analizu. Ser. : Bukhghaltersjkyj oblik, kontrolj i analiz, vol.1, pp. 82 – 93.
Peattie R. (1992) Green marketing. London: Pitman Publishing, 284 p.
Jarema V.I., Lendjul O.D., K.I. Myshko (2011) The use of environmental marketing in the implementation of sustainable development in the region [Vykorystannѐ instrumentiv ekologhichnogho marketynghu v realizaciji koncepciji stalogho rozvytku reghionu]. Marketyngh i menedzhment innovacij, vol.1, no 4, pp. 222-232.
Coddington W.(1993) Environmental Marketing, New York, McGraw-Hill, 241 p.
Karpinskaya Yu. (2011) Environmental studies "ECO Omnibus" from IDS Group [Ekologicheskie issledovaniya «EKO Omnibus» ot IDS Group] Marketingovye issledovaniya v Ukraine, no1, pp. 50-56.
Shapran O.Je. (2012) Environmental marketing role in shaping the image of socially responsible business [Rolj ekologhichnogho marketynghu u formuvanni imidzhu socialjno vidpovidaljnogho biznesu]. Upravlinnja proektamy ta Rozvytok vyrobnyctva: Zb.nauk.pr. - Lughansjk: vyd-vo SNU im. V.Dalja, no 2 (42), pp. 82- 87.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Віталіївна Коломицева, Лідія Сергіївна Васильченко, Ірина Володимирівна Горяна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).