EVENT-МАРКЕТИНГ В ПРОГРАМАХ ПРОСУВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ РЕГІОНУ

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Буднікевич
  • Ірина Іванівна Гавриш
  • Інга Анатоліївна Крупенна

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.48.2018.127360

Ключові слова:

подієвий маркетинг, event marketing, спеціальні події, знакові регіональні події, привабливість регіону, індустрія гостинності, програми просування, гастрономічні фестивалі

Анотація

В статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального обґрунтування подієвого маркетингу та на дилетантському підході до застосування його технологій на регіональному рівні. Визначено суть, мету та завдання подієвого маркетингу, які повинні орієнтуватися на встановлення довготривалих повторюваних контактів з цільовими аудиторіями. Розглянуто категорію «знакові регіональні події», які виступають як інструмент регіональної політики привабливості та елемент стратегій просування регіону загалом та індустрії гостинності, зокрема. Узагальнено європейський досвід проведення гастрономічних / продуктових фестивалів і зроблено висновок, що вони заслуговують на особливу увагу в програмах просування привабливості індустрії гостинності та туристичного бізнесу території. Розглянуто досвід Чернівецької області щодо організації знакових регіональних подій та їх вплив на розвиток індустрії гостинності. Зроблено висновок, що для успішного просування регіонального туристичного продукту на цільовий ринок гравці готельного, ресторанного, туристичного ринку Буковини (в його українській та румунській складовій) повинні створювати ексклюзивний туристичний продукт та просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.

Ключові слова: подієвий маркетинг, event marketing, спеціальні події, знакові регіональні події, привабливість регіону, індустрія гостинності, програми просування, гастрономічні фестивалі.

Посилання

Burnett, John, Moriarty S. (2001), Marketing Communications: An Integrated Approach; English translation N. Gabenov; V. Kuzin.Peter, 864 p.

Budnikevich, I. (2012), Municipal Marketing: Theory, Methodology, Practic. Chernivtsi, Chernivtsi National University, 645 p.

Vizgalov, D.V. (2008), Cities - Russia's Best Brand. City Almanac, Extract 3, Moscow, Foundation "Institute of City Economics", p. 17-18.

Manichin, A.А. (2010), Place of event-marketing in a complex of marketing communications Creative economy, №4 (40), p. 135-142.

Parfinenko, A. Yu. (2012), Territoria tourism: the time of cultural travel. UNIVERSITATES: science and education, No. 2 (49), p. 4-13.

Official site Festival de prosciutto di parma [online] available at: http://www.festivaldelprosciuttodiparma.com/.

Florek, M. (2006), Podstawy marketing terytorialnego. Poznan, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 187 p.

Kotler, Ph., Hainer, D.H. and Rein, I. (1993), Marketing places. New York, The Free Press, p .22-33.

Praude, V., Vozņuk, J. (2006), Nature of Territorial Marketing and Analysis of Possibilities of Use. Articles by the University of Latvia, Issue: Economics, V, pp. 384-393.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-10

Номер

Розділ

Статті