ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.45.2017.128713Ключові слова:
маркетинг, інновація, інноваційні технології, інноваційний продукт, інноваційна стратегія, інноваційна маркетингова стратегіяАнотація
Сучасний етап розвитку світової економіки та економіки України характеризується посилен- ням конкуренції і зростаючим впливом інноваційної діяльності на темпи економічного зростання. Ринок диктує необхідність створення умов для широкого використання нововведень, посилення інно- ваційної активності в зв'язку з його відкритістю і посиленням конкуренції. У статті розглядається питання про вплив інновацій у сфері маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Описується роль маркетингу в управлінні інноваціями. Проаналізовано процес впровадження інноваційного продукту в маркетингову стратегію підприємства, розкрито заходи щодо впровадження нововведень. Відображено обмеження і ризики, які можуть виникнути при побудові інноваційно-маркетингової стратегії. Розглянуто основні напрями розвитку інновацій в Україні. Представлено модель проникнення інноваційної стратегії в комплексну страте- гію підприємства. Зображено основні складові інноваційного маркетингу та процес формування інноваційно-маркетингової стратегії.Посилання
Abramov, O. K. (2016) Innovation marketing: training course, accessed by: http://ich.tsu.tomsk.su/Learning_program
Belotserkivska, N. V., Ivanchenko, O. P. (2014) Marketing innovations: approaches, types, maintenance and use, Bulletin of the Orenburg State University, No 4, pp. 207–214.
Volovik, B. P. (2013) Approaches to the formation of the concept of innovative marketing of industrial enterprises, Siberian Trade and Economic Journal, No 1, pp. 56–67.
Guginina, E. V., Sidunova, G. I., Samsonova, E. V., Samsonova, M. V. (2016) Innovative marketing technologies as an instrument for increasing the competitiveness of an organization, Fundamental research, No. 10-1, pp. 124–128.
Illyashenko, N. S. (2011) Enterprise-economic principles of innovative marketing of industrial enterprises: monograph, Sumy, Vyd-vo SumDU.
Kotler, F., Armstrong, G. (2000) Fundamentals of marketing / transl. from Eng. 2nd Europ. ed., St. Petersburg, Kiev, Williams Publishing House.
Menshikova, M. A. (2013) Main directions of development of the services market in a competitive environment, Theoretical and applied issues of economics and services, pp. 73–90.
Nizhegorodtsev, R. M., Lyasnikov, N. V. (2013) Competitiveness of the company and its provision in the implementation of innovative projects, Bulletin of the Khmelnitsky State University, No. 32, pp. 84–87.
Sekerin, V. D. (2012) Innovative marketing: textbook, Moscow, Infra.
Shustov, A. A. (2013) Marketing innovations as one of the most important directions of innovation policy, Young scientist, No 9, pp. 258–263.
Trifilova, A. A., Korshunov, A. A. (2003) Modern innovative management, Innovations, No. 2-3, pp.58–63.
Shumpeter, Y. A. (2007) The theory of economic development, Moscow, Direct-Media.
Christiansen, J. A. (2000) Building the innovative organization: management systems that promote innovation, New York, St. Martin's Press.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Володимирівна Ганжала, Тетяна Анатоліївна Пальонна, Тетяна Іванівна Бурцева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).