ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АПК
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.49.2018.135067Ключові слова:
маркетинг, агромаркетинг, управління маркетингом, служби маркетингу, агропромисловий комплекс, сільське господарство, товар, сільськогосподарські товаровиробники, виробнича діяльність, маркетологАнотація
Дослідження присвячено проблемам організації маркетингової діяльності підприємств агропромислового комплексу. Особливості маркетингу в АПК тісно пов’язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва, яка характеризується різноманітністю асортименту продукції і учасників ринку, а також різноманіттям організаційних форм господарювання. В статті розкриті цілі, задачі та функції маркетингу на підприємствах АПК, охарактеризовані особливості маркетингу сільського господарства, обов’язки маркетолога та проблеми, що стримують розвиток маркетингу підприємств агропромислового комплексу в сучасних умовах.
Посилання
Amiri, M. (2016). A study of marketing strategy adopted by edible oil wholesalers in Pune city. Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences, 6(S2), 646-650. Retrieved from http://www.cibtech.org/sp.ed/jls/2016/02/73-JLS-S2-075-AMIRI-MARKETING-PUNE.pdf
Kotler, P. (2011). Reinventing Marketing to Manage the Environmental Imperative. Journal of Marketing, 75(4), 132-135. doi: https://doi.org/10.1509/jmkg.75.4.132
Lehmann, D. R. (2010). Analysis for marketing planning. 4ed Boston: Irwin: McGraw-Hill.
Lomzina, M. L., Shardinova, T. V., & Nastasin, V. E. (2013). The marketing strategy of modern commercial enterprise. Ekonomicheskiy vestnik YuFO (Economic Herald of the Southern Federal District), 2, 46-56 [in Russ.].
Parras, M. (2013). New global and local marketing strategies: Creation of added value through differentiation and high quality products. In N. Arcas et al. (Eds.). Present and future of the Mediterranean olive sector (pp. 87-95). Retrieved from http://om.ciheam.org/om/pdf/a106/00006808.pdf
Pavlova, V. A. (2011). The competitiveness of the enterprise: management, evaluation strategy. Donetsk: DUEP [in Ukr.].
Fedorovych, R. V. (2013). Marketing strategies to generate demand for goods and services in the markets of Ukraine. Ternopil: TNTU [in Ukr.].
Ferrell, O. C., & Hartline, M. (2014). Marketing Strategy, Text and Cases. (6th ed.). USA: Cengage Learning. Gabay, J. J. (2010, February 26). Make a Difference with Your Marketing (Teach Yourself). Hodder & Stoughton.
Hurzhiy, N. M. (2012). Strategic marketing management: paradigm, tools, performance: monograph. Donetsk: DonNUET [in Ukr.].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Юлія Олегівна Суботіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).