ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АПК

Автор(и)

  • Юлія Олегівна Суботіна Черкаський державний технологічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.49.2018.135067

Ключові слова:

маркетинг, агромаркетинг, управління маркетингом, служби маркетингу, агропромисловий комплекс, сільське господарство, товар, сільськогосподарські товаровиробники, виробнича діяльність, маркетолог

Анотація

Дослідження присвячено проблемам організації маркетингової діяльності підприємств агропромислового комплексу. Особливості маркетингу в АПК тісно пов’язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва, яка характеризується різноманітністю асортименту продукції і учасників ринку, а також різноманіттям організаційних форм господарювання. В статті розкриті цілі, задачі та функції маркетингу на підприємствах АПК, охарактеризовані особливості маркетингу  сільського господарства, обов’язки маркетолога та проблеми, що стримують розвиток маркетингу підприємств агропромислового комплексу в сучасних умовах.

Посилання

Amiri, M. (2016). A study of marketing strategy adopted by edible oil wholesalers in Pune city. Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences, 6(S2), 646-650. Retrieved from http://www.cibtech.org/sp.ed/jls/2016/02/73-JLS-S2-075-AMIRI-MARKETING-PUNE.pdf

Kotler, P. (2011). Reinventing Marketing to Manage the Environmental Imperative. Journal of Marketing, 75(4), 132-135. doi: https://doi.org/10.1509/jmkg.75.4.132

Lehmann, D. R. (2010). Analysis for marketing planning. 4ed Boston: Irwin: McGraw-Hill.

Lomzina, M. L., Shardinova, T. V., & Nastasin, V. E. (2013). The marketing strategy of modern commercial enterprise. Ekonomicheskiy vestnik YuFO (Economic Herald of the Southern Federal District), 2, 46-56 [in Russ.].

Parras, M. (2013). New global and local marketing strategies: Creation of added value through differentiation and high quality products. In N. Arcas et al. (Eds.). Present and future of the Mediterranean olive sector (pp. 87-95). Retrieved from http://om.ciheam.org/om/pdf/a106/00006808.pdf

Pavlova, V. A. (2011). The competitiveness of the enterprise: management, evaluation strategy. Donetsk: DUEP [in Ukr.].

Fedorovych, R. V. (2013). Marketing strategies to generate demand for goods and services in the markets of Ukraine. Ternopil: TNTU [in Ukr.].

Ferrell, O. C., & Hartline, M. (2014). Marketing Strategy, Text and Cases. (6th ed.). USA: Cengage Learning. Gabay, J. J. (2010, February 26). Make a Difference with Your Marketing (Teach Yourself). Hodder & Stoughton.

Hurzhiy, N. M. (2012). Strategic marketing management: paradigm, tools, performance: monograph. Donetsk: DonNUET [in Ukr.].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-11

Номер

Розділ

Статті