ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ДОСВІД ЄС
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.49.2018.135520Ключові слова:
електронна комерція, електронна торгівля, цифрова економіка, Європейський СоюзАнотація
Останнім часом все більшої популярноcті набуває електронна торгівля, оскільки вона є одним із найефективніших механізмів інформування цільової аудиторії та розповсюдження товарів та послуг. Поступово цифрові технології та інформаційно-комунікаційні мережі стали не лише проникати у повсякденне життя людей, але й зайняли важливе місце у розвитку бізнесу та національної економіки в цілому. З урахуванням аналізу різних аспектів впливу електронної комерції на розвиток економіки в роботі було виявлено позитивні та негативні сторони поширення цього процесу. Розширення онлайн-бізнесу приводить до змін, які спричиняють інноваційний прогрес; провідні компанії здатні слідувати за нововведеннями та стимулювати інші компанії до покращення. Також електронна комерція може допомогти підприємствам, зокрема малим та середнім, подолати перешкоди для їх розширення; крім цього, це можливість для малих підприємств брати участь у різній бізнес активності за умови рівних можливостей співпраці та інновацій, використовуючи альтернативні механізми фінансування. Особливим завданням було дослідити, як розвиток електронної комерції може бути використаний для сталого розвитку та які вигоди можна отримати від цього. Виявлено, що високорозвинені країни показують швидкий темп розвитку електронних механізмів торгівлі, протягом останніх років спостерігається позитивна та стабільна динаміка електронного товарообороту, разом з тим суспільство вдосконалюється, пристосовуючись до змін.
Особлива увага приділяється Європейському Союзу, який займає провідне місце у розвитку цифрової економіки та електронної комерції, адже для Європейського Союзу дана галузь є допоміжним інструментом у досягненні різносторонніх цілей розвитку. В цілому ЄС може слугувати прикладом для багатьох країн світу, оскільки електронна торгівля дійсно пришвидшує розвиток, підштовхує до інноваційного прогресу та просуває економіку інтеграційного об’єднання на відносно вищий рівень.
Посилання
The Balance Small Business (2018). Defining the Different Types of e-Commerce Businesses. URL:
https://www.thebalance.com/ecommerce-businesses-understanding-types-1141595
Wto.org. (2018). World Trade Organisation – Home page. [online] Available at: https://www.wto.org.
Statista. The Statistics Portal for Market Data, Market Research and Market Studies. URL: https://www.statista.com.
Digital marketing strategy advice. Smart Insights Digital Marketing. URL: https://www.smartinsights.com.
Role of E-Commerce in 21st Century. URL: http://www.icommercecentral.com.
How E-commerce is Driving Innovation in Style. URL: https://www.inc.com/adam-fridman/how-e-commerce-isdriving-innovation-in-style.html
Digital transformation. Growth. European Commission. URL: http://ec.europa.eu/ growth/industry/digitaltransformation_en.
Summaries of EU Legislation. EUR-Lex. URL: http://eur –lex. europa.eu/browse/ summaries.htm.
Release Global Ecommerse Report 2017. Ecommerce Europe. URL: https://www.ecommerce-europe.eu/pressitem/european-ecommerce-report-2017-released-ecommerce-continues-prosper-europe-markets-grow-differentspeeds.
Boosting e-commerce in the EU. URL: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/boosting-e-commerce-eu.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Дмитро Миколайович Паламарчук, Анна Сергіївна Тимошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).