ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Лариса Володимирівна Оболенцева ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, Україна https://orcid.org/0000-0001-7085-6902
  • Крістіна Миколаївна Костіна ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.52.2019.160391

Ключові слова:

імідж, туризм, туристичний імідж, маркетинг територій, маркетингові технології, управління, розвиток, конкурентоспроможність

Анотація

У роботі виявлено та обґрунтовано ключові проблеми, які пов’язані з формуванням, управлінням і розвитком туристичного іміджу території. Доведено, що на ефективність процесу формування позитивного туристичного іміджу впливають ряд соціально-організаційних чинників, які визначають кількість туристів в регіоні. В процесі дослідження оцінено чинники, які впливають на маркетинг території. Запропоновано  технологію стратегічного управління іміджем туристичної території; виділено і обґрунтовано завдання, які можна вирішити завдяки використанню інструментарію туристичного маркетингу.

Біографії авторів

Лариса Володимирівна Оболенцева, ХНУМГ ім. О.М. Бекетова

к.е.н., доцент, зав. каф. кафедри туризму і готельного господарства

Крістіна Миколаївна Костіна, ХНУМГ ім. О.М. Бекетова

пошукач кафедри туризму і готельного господарства

Посилання

Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). MIzhnarodnyy imidzh krayiny: sutnist, faktory formuvannya ta rivni spriynyattya [The international image of the country: the essence, factors of formation and levels of perception]. Marketyng v Ukrayini, No. 4., pp. 61–66 [in Ukrainian].

Grankina, T. K. (2003). Ekonomicheskiy imidzh stranyi i ego sostavlyayuschie [Economic image of the country and its components]. Moscow: RAGS, p. 160 [in Russian].

Pankrukhin, A. P. (2006). Marketing territoriy [Territories marketing]. St. Petersburg: Peter, 416 p. [in Russian].

Taranova, Yu. V. (2009). Turisticheskiy imidzh stranyi [The tourist image of the country]. Imidzh gosudarstva/regiona: sovremennyie podhodyi: novyie idei v teorii i praktike kommunikatsii: coll. of sci. papers, iss. 3, St. Petersburg: Rosa mira, 264 p. [in Russian].

Dovzhik, G. V. (2015). Vliyanie pozitivnogo imidzha stranyi na uroven razvitiya turizma v regione [The influence of positive image of the country on the level of tourism development in the region]. Vestnik Universiteta, No. 4, pp. 24–27 [in Russian].

Gorokhov, A. F. (2007). Kompleksnyiy podhod k formirovaniyu marketingovoy strategii razvitiya turisticheskoy destinatsii: avtoref. dis. … kand. ekon. nauk: spets. 08.00.05 [The complex approach to the formation of a marketing strategy for the development of a tourist destination: author's abstract for PhD in Economics], St. Petersburg, 17 p. [in Russian].

Larionova, A. A. et al. (2015). Formation of tourist image of the region. Mediterranean Journal of Social Sciences, [S.l.], vol. 6, No. 3 S5, p. 261. URL: http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/view/6779 8. Lai, Kun and Li, Xiang (2015). Tourism destination image: conceptual problems and definitional solutions. Journal of Travel Research, No. 55 (8).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-22

Номер

Розділ

Статті