DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.52.2019.160391

ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ

Лариса Володимирівна Оболенцева, Крістіна Миколаївна Костіна

Анотація


У роботі виявлено та обґрунтовано ключові проблеми, які пов’язані з формуванням, управлінням і розвитком туристичного іміджу території. Доведено, що на ефективність процесу формування позитивного туристичного іміджу впливають ряд соціально-організаційних чинників, які визначають кількість туристів в регіоні. В процесі дослідження оцінено чинники, які впливають на маркетинг території. Запропоновано  технологію стратегічного управління іміджем туристичної території; виділено і обґрунтовано завдання, які можна вирішити завдяки використанню інструментарію туристичного маркетингу.

Ключові слова


імідж; туризм; туристичний імідж; маркетинг територій; маркетингові технології; управління; розвиток; конкурентоспроможність

Повний текст:

PDF

Посилання


Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). MIzhnarodnyy imidzh krayiny: sutnist, faktory formuvannya ta rivni spriynyattya [The international image of the country: the essence, factors of formation and levels of perception]. Marketyng v Ukrayini, No. 4., pp. 61–66 [in Ukrainian].

Grankina, T. K. (2003). Ekonomicheskiy imidzh stranyi i ego sostavlyayuschie [Economic image of the country and its components]. Moscow: RAGS, p. 160 [in Russian].

Pankrukhin, A. P. (2006). Marketing territoriy [Territories marketing]. St. Petersburg: Peter, 416 p. [in Russian].

Taranova, Yu. V. (2009). Turisticheskiy imidzh stranyi [The tourist image of the country]. Imidzh gosudarstva/regiona: sovremennyie podhodyi: novyie idei v teorii i praktike kommunikatsii: coll. of sci. papers, iss. 3, St. Petersburg: Rosa mira, 264 p. [in Russian].

Dovzhik, G. V. (2015). Vliyanie pozitivnogo imidzha stranyi na uroven razvitiya turizma v regione [The influence of positive image of the country on the level of tourism development in the region]. Vestnik Universiteta, No. 4, pp. 24–27 [in Russian].

Gorokhov, A. F. (2007). Kompleksnyiy podhod k formirovaniyu marketingovoy strategii razvitiya turisticheskoy destinatsii: avtoref. dis. … kand. ekon. nauk: spets. 08.00.05 [The complex approach to the formation of a marketing strategy for the development of a tourist destination: author's abstract for PhD in Economics], St. Petersburg, 17 p. [in Russian].

Larionova, A. A. et al. (2015). Formation of tourist image of the region. Mediterranean Journal of Social Sciences, [S.l.], vol. 6, No. 3 S5, p. 261. URL: http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/view/6779 8. Lai, Kun and Li, Xiang (2015). Tourism destination image: conceptual problems and definitional solutions. Journal of Travel Research, No. 55 (8).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Старостіна А., Кравченко В., Лічова Г. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування та рівні сприйняття. Маркетинг в Україні. 2010. № 4. С. 61–66.

2. Гранкина Т. К. Экономический имидж страны и его составляющие. Москва: РАГС, 2003. С. 160.

3. Панкрухин А. П. Маркетинг территорий. Санкт-Петербург: Питер, 2006. 416 с.

4. Таранова Ю. В. Туристический имидж страны. Имидж государства/региона: современные подходы: новые идеи в теории и практике коммуникации: сб. науч. трудов. Вып. 3. Санкт-Петербург: Роза мира, 2009. 264 с.

5. Довжик Г. В. Влияние позитивного имиджа страны на уровень развития туризма в регионе. Вестник Университета. 2015. № 4. С. 24–27.

6. Горохов А. Ф. Комплексный подход к формированию маркетинговой стратегии развития туристической дестинации: автореф. дис. … канд. экон. наук: спец. 08.00.05 «Экономика и управление народным хозяйством (маркетинг)». Санкт-Петербург, 2007. 17 с.

7. Larionova A. A. et al. Formation of tourist image of the region. Mediterranean Journal of Social Sciences. [S.l.] 2015. Vol. 6, № 3 S5. P. 261. URL: http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/view/6779

8. Lai, Kun and Li, Xiang. Tourism destination image: conceptual problems and definitional solutions. Journal of Travel Research. 2015. № 55 (8).





Copyright (c) 2019 Лариса Володимирівна Оболенцева, Крістіна Миколаївна Костіна

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

p-ISSN 2306-4420