DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.52.2019.160391

ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ

Лариса Володимирівна Оболенцева, Крістіна Миколаївна Костіна

Анотація


У роботі виявлено та обґрунтовано ключові проблеми, які пов’язані з формуванням, управлінням і розвитком туристичного іміджу території. Доведено, що на ефективність процесу формування позитивного туристичного іміджу впливають ряд соціально-організаційних чинників, які визначають кількість туристів в регіоні. В процесі дослідження оцінено чинники, які впливають на маркетинг території. Запропоновано  технологію стратегічного управління іміджем туристичної території; виділено і обґрунтовано завдання, які можна вирішити завдяки використанню інструментарію туристичного маркетингу.

Ключові слова


імідж; туризм; туристичний імідж; маркетинг територій; маркетингові технології; управління; розвиток; конкурентоспроможність

Повний текст:

PDF

Посилання


Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). MIzhnarodnyy imidzh krayiny: sutnist, faktory formuvannya ta rivni spriynyattya [The international image of the country: the essence, factors of formation and levels of perception]. Marketyng v Ukrayini, No. 4., pp. 61–66 [in Ukrainian].

Grankina, T. K. (2003). Ekonomicheskiy imidzh stranyi i ego sostavlyayuschie [Economic image of the country and its components]. Moscow: RAGS, p. 160 [in Russian].

Pankrukhin, A. P. (2006). Marketing territoriy [Territories marketing]. St. Petersburg: Peter, 416 p. [in Russian].

Taranova, Yu. V. (2009). Turisticheskiy imidzh stranyi [The tourist image of the country]. Imidzh gosudarstva/regiona: sovremennyie podhodyi: novyie idei v teorii i praktike kommunikatsii: coll. of sci. papers, iss. 3, St. Petersburg: Rosa mira, 264 p. [in Russian].

Dovzhik, G. V. (2015). Vliyanie pozitivnogo imidzha stranyi na uroven razvitiya turizma v regione [The influence of positive image of the country on the level of tourism development in the region]. Vestnik Universiteta, No. 4, pp. 24–27 [in Russian].

Gorokhov, A. F. (2007). Kompleksnyiy podhod k formirovaniyu marketingovoy strategii razvitiya turisticheskoy destinatsii: avtoref. dis. … kand. ekon. nauk: spets. 08.00.05 [The complex approach to the formation of a marketing strategy for the development of a tourist destination: author's abstract for PhD in Economics], St. Petersburg, 17 p. [in Russian].

Larionova, A. A. et al. (2015). Formation of tourist image of the region. Mediterranean Journal of Social Sciences, [S.l.], vol. 6, No. 3 S5, p. 261. URL: http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/view/6779

Lai, Kun and Li, Xiang (2015). Tourism destination image: conceptual problems and definitional solutions. Journal of Travel Research, No. 55 (8).


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Лариса Володимирівна Оболенцева, Крістіна Миколаївна Костіна

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

p-ISSN 2306-4420