ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.52.2019.160391Ключові слова:
імідж, туризм, туристичний імідж, маркетинг територій, маркетингові технології, управління, розвиток, конкурентоспроможністьАнотація
У роботі виявлено та обґрунтовано ключові проблеми, які пов’язані з формуванням, управлінням і розвитком туристичного іміджу території. Доведено, що на ефективність процесу формування позитивного туристичного іміджу впливають ряд соціально-організаційних чинників, які визначають кількість туристів в регіоні. В процесі дослідження оцінено чинники, які впливають на маркетинг території. Запропоновано технологію стратегічного управління іміджем туристичної території; виділено і обґрунтовано завдання, які можна вирішити завдяки використанню інструментарію туристичного маркетингу.Посилання
Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). MIzhnarodnyy imidzh krayiny: sutnist, faktory formuvannya ta rivni spriynyattya [The international image of the country: the essence, factors of formation and levels of perception]. Marketyng v Ukrayini, No. 4., pp. 61–66 [in Ukrainian].
Grankina, T. K. (2003). Ekonomicheskiy imidzh stranyi i ego sostavlyayuschie [Economic image of the country and its components]. Moscow: RAGS, p. 160 [in Russian].
Pankrukhin, A. P. (2006). Marketing territoriy [Territories marketing]. St. Petersburg: Peter, 416 p. [in Russian].
Taranova, Yu. V. (2009). Turisticheskiy imidzh stranyi [The tourist image of the country]. Imidzh gosudarstva/regiona: sovremennyie podhodyi: novyie idei v teorii i praktike kommunikatsii: coll. of sci. papers, iss. 3, St. Petersburg: Rosa mira, 264 p. [in Russian].
Dovzhik, G. V. (2015). Vliyanie pozitivnogo imidzha stranyi na uroven razvitiya turizma v regione [The influence of positive image of the country on the level of tourism development in the region]. Vestnik Universiteta, No. 4, pp. 24–27 [in Russian].
Gorokhov, A. F. (2007). Kompleksnyiy podhod k formirovaniyu marketingovoy strategii razvitiya turisticheskoy destinatsii: avtoref. dis. … kand. ekon. nauk: spets. 08.00.05 [The complex approach to the formation of a marketing strategy for the development of a tourist destination: author's abstract for PhD in Economics], St. Petersburg, 17 p. [in Russian].
Larionova, A. A. et al. (2015). Formation of tourist image of the region. Mediterranean Journal of Social Sciences, [S.l.], vol. 6, No. 3 S5, p. 261. URL: http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/view/6779 8. Lai, Kun and Li, Xiang (2015). Tourism destination image: conceptual problems and definitional solutions. Journal of Travel Research, No. 55 (8).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Лариса Володимирівна Оболенцева, Крістіна Миколаївна Костіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).