МАРКЕТИНГОВИЙ ЗМІСТ МІСЦЕВОЇ ПОДІЇ ЯК ОБ’ЄКТА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТЕРИТОРІЇ ЗА ДОПОМОГИ ІНСТРУМЕНТІВ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.54.2019.178382Ключові слова:
маркетинг подій, івент-маркетинг, подія, місцева подія, маркетингові комунікації, маркетинг територій, споживач подійАнотація
Автор статті досліджує сутність події як маркетингової категорії. Під час дослідження були вивчені конотації події у філософському та культурологічному зрізах. З’ясовано, що подія є результатом особистих переживань споживача. Це суб’єктивне особисте сприйняття дозволяє звичайному випадку вийти за межі побутової пригоди – потрапити на рівень події. Таким чином, подія є штучним утворенням – результатом спільних дій організатора та споживача подій. Цей факт дозволяє розглядати подію як культурний продукт, об’єкт маркетингових зусиль. Описано процес комунікації події на споживача та визначено роль маркетингу у цьому процесі. Доведена необхідність зусиль маркетингу на весь цикл події. Наголошено, що різні форми та види подій дозволяють розширити потенціал даного інструмента у просуванні привабливості території. Зроблено висновок про необхідність вивчення складу контактних та цільових аудиторій, перш за все, для формування цікавого для них контенту інформації про подію та ефективного семантичного ряду інформаційного поля події.
Посилання
Kolisnychenko, T. V. (2010) Theoretical Aspects of Event PR Communication Research. Nauk. pratsi Kamianets-Podilsk. nats. un-tu im.. Ivana Ohiienka, issue. 18, pp. 156–159. Available at: https://scholar.google.com.ua/scholar?cites=10230929885309873374&as_sdt=2005&sciodt=0,5&hl=ru.
Hrytsanov, A. A., Mozheiko, M. A. (2001) Postmodernism. Encyclopedia. Mn.: Ynterpresservys; Knyzhnуi Dom, 1040 p.
Kolisnychenko, T. V. (2013) The cultural context of event communications research. Derzhava ta rehiony. Sotsialni komunikatsii, no. 1 (13), pp. 163–166. Available at: https://scholar.google.com.ua/scholar?cites=10230929885309873374&as_sdt=2005&sciodt=0,5&hl=ru
Parfinenko, A. Iu. (2015) Event tourism as a factor in shaping the tourist attraction of the city. Heohrafiia ta turyzm, issue. 34, pp. 144–154. Available at: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=gt_2015_34_17
Rozhkov, Y. Ya., Kysmereshkyn, V. H. (2006) Brands and images. M.: RYP-kholdynh, 256 p.
Azarova, Yu. A. (2012) “Event technologies” and “events” are problems of innovative development. Trudу Sankt-Peterburhskoho hosudarstvennoho unyversyteta kulturу y yskusstv, vol. 194, pp. 91–100. Available at: https://cyberleninka.ru/article/v/event-tehnologii-i-sobytiynost-problemy-innovatsionnogo-razvitiya
Tyshchenko, P. V. (2011) Theoretical aspects and development of event tourism in the region. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia: Ekonomika / redkol.: V. P. Miklovda (hol. red.), M. I. Pitiulych, N. M. Hapak et al. Uzhhorod: UzhNU «Hoverla», issue. 33, no. 4. pp. 124–128. References: pp. 127–128. Available at: http://tourlib.net/statti_ukr/tyschenko.htm
Karpiuk, O. A., Synhaievska, A. O. (2017) Event management of the restaurant business of Ukraine as a tool of marketing communications. Implementatsiia naukovykh zasad ta perspektyvy doskonaloi marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv yak rynkovo-oriientovanoi kontseptsii yikh rozvytku: collective monograph / za zah. red. prof. L. D. Pavlovskoi. Zhytomyr: vyd. Yeveniuk O. O., 404 p., pp. 331–359. Available at: http://eprints.zu.edu.ua/26035/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%2017.%2005.17_%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf
Radionova, O. M. (2015) Summaries of lectures on the course "Event-technology" (for students of the 2nd year of the day. Kharkiv. nat. un-t the city. master in it. OM Beketova. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 67 p. Available at: http://eprints.kname.edu.ua/41258/1/2014%20167%D0%9B%20%D0%BF%D0%B5%D1%87%20%D0%9A%D0%9B%20%20%D0%86%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3..pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вардан Альбертович Вардеванян
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).