DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.54.2019.178504

ПЕРЕВАГИ ІНТЕГРАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ В УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ

Olena Ihorivna Bielova, Safar Hisham, J. E. Elbaruni

Анотація


Стаття присвячена визначенню, чи існують переваги, пов'язані з інтеграцією систем управління якістю та управління інформацією в управління проектами. Для того щоб відповісти на це питання, стаття спочатку формулює проблему, дає аналіз останніх дослідницьких робіт і формулює відповідь на дослідницьке питання. Після огляду деяких вторинних джерел у статті встановлюється, що дійсно інтеграція двох методів в управління проектами є корисною для процесу управління проектами. Зазначено, що успішна реалізація проекту та водночас врахування інтересів різних зацікавлених сторін можуть бути досягнуті лише завдяки управлінню якістю. Стаття акцентує увагу на тому, що дослідження інтегрованого підходу до впровадження інформаційної системи в управління проектами в розширеному підприємстві дає можливість стверджувати, що інформаційні системи управління дозволяють командам або окремим особам відстежувати проекти від початку до кінця. Згідно з дослідженнями інформаційна система менеджменту є корисною для проекту в тому, що вона надає керівництву відповідну інформацію протягом необхідного часу. Крім того, показано, що комплексне управління якістю передбачає послідовний і ретельний огляд кожного етапу проекту та скоординовані зусилля кожної залученої особи. Таким чином, в управлінні проектами TQM дає змогу створювати ефективне робоче середовище, в якому кожна людина прагне послідовно вдосконалювати процес або продукт на додаток до забезпечення якості. Крім того, акцентується увага на тому факті, що загальне управління якістю є корисним для управління проектами, оскільки воно визначає забезпечення якості проекту в ситуаціях невизначеності.


Ключові слова


управління проектами; комплексне управління якістю (TQM); інформаційна система управління (MIS); управлінська техніка; управлінський інструмент; інтеграція

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Braglia, M. & Frosolini, M. (2014) An integrated approach to implement project management information systems within the extended enterprise. International Journal of Project Management, 32, pp. 18–29.

Caniels, M. C. J. & Bakens, R. J. J. M. (2011) The effects of project management information systems on decision making in a multi project environment. International Journal of Project Management, vol. xx, no. XXX-XXX, pp. 1–14.

Lozano, A. R P. (1997) ISO 9000 and the Total Quality Management model, Library Management, vol. 18, no. 3, pp. 148–150.

McConnell, E. (2011) Total Quality Management (TQM) for projects. September, 2011. Available at: https://mymanagementguide.com/total-quality-management-tqm-for-projects/

Orwig R. A. & Brennan, L. L. (2000) An integrated view of Project and Quality Management for project-based organizations. International Journal of Quality & Reliability Management, vol. 17, no. 4/5, pp. 351–363. Doi.org/10.1108/02656710010298382

Qureshi, T. M., Warraich, A. S. & Hijazi, S. T. (2008) Significance of Project Management Performance Assessment (PMPA) model. International Journal of Project Management, vol. XXX, no. XXX-XXX, pp. 1–11.

Rahman, S. (2004) The future of TQM is past. Can TQM be resurrected? Total Quality Management, vol. 15, no. 4, pp. 411–422.

Rego, L. L., Morgan, N. A. & Fornell, C. (2013) Reexamining the market share-customer satisfaction relationship. Journal of Marketing, vol. 77, no. 5, pp. 1–20.

Stamatis, D. H. (1994) Total Quality Management and Project Management. Project Management Journal, vol. 25, no. 3, pp. 48–54.

Stanciu, I., Dragut, B. & Orheian, O. M. (2012) TQM implementation for effective project management. International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Science, vol.2, no. 1, pp. 115–119.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Braglia, M. & Frosolini, M. (2014) An integrated approach to implement project management information systems within the extended enterprise. International Journal of Project Management, 32, pp. 18–29.


Caniels, M. C. J. & Bakens, R. J. J. M. (2011) The effects of project management information systems on decision making in a multi project environment. International Journal of Project Management, vol. xx, no. XXX-XXX, pp. 1–14.


Lozano, A. R P. (1997) ISO 9000 and the Total Quality Management model, Library Management, vol. 18, no. 3, pp. 148–150.


McConnell, E. (2011) Total Quality Management (TQM) for projects. September, 2011. Available at: https://mymanagementguide.com/total-quality-management-tqm-for-projects/


Orwig R. A. & Brennan, L. L. (2000) An integrated view of Project and Quality Management for project-based organizations. International Journal of Quality & Reliability Management, vol. 17, no. 4/5, pp. 351–363. Doi.org/10.1108/02656710010298382


Qureshi, T. M., Warraich, A. S. & Hijazi, S. T. (2008) Significance of Project Management Performance Assessment (PMPA) model. International Journal of Project Management, vol. XXX, no. XXX-XXX, pp. 1–11.


Rahman, S. (2004) The future of TQM is past. Can TQM be resurrected? Total Quality Management, vol. 15, no. 4, pp. 411–422.


Rego, L. L., Morgan, N. A. & Fornell, C. (2013) Reexamining the market share-customer satisfaction relationship. Journal of Marketing, vol. 77, no. 5, pp. 1–20.


Stamatis, D. H. (1994) Total Quality Management and Project Management. Project Management Journal, vol. 25, no. 3, pp. 48–54.


Stanciu, I., Dragut, B. & Orheian, O. M. (2012) TQM implementation for effective project management. International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Science, vol.2, no. 1, pp. 115–119.





Copyright (c) 2019 Olena Ihorivna Bielova, Safar Hisham, J. E. Elbaruni

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

p-ISSN 2306-4420