ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.54.2019.178558Ключові слова:
продукція аграрних підприємств, аграрний ринок, позиціонування продукції, стратегії позиціонуванняАнотація
У статті проаналізовано стан вітчизняного аграрного ринку, зокрема, розглянуто структуру підприємств, які здійснювали сільськогосподарську діяльність за організаційно-правовими формами господарювання, обсяги виробництва продукції сільського господарства за категоріями господарств, обсяги експорту-імпорту сільськогосподарської та продовольчої продукції в Україні за останні 5 років. Узагальнено основні підходи до розуміння категорії «позиціонування», визначено фактори формування ринкової позиції продукції аграрних підприємств. Розглянуто різні підходи до формування стратегій позиціонування продукції підприємств і фактори, що впливають на їх формування. На основі проведеного дослідження виокремлено елементи концепції споживчої цінності сільськогосподарської продукції, що зумовлюють формування стратегії позиціонування аграрних підприємств.
Посилання
Traut, J., Rice, E. (2004) Positioning. The Battle for Recognition / trans. with English. Zhyltsova. St. Petersburg: Peter, 256 p.
Kozak, L. V. (2014) Theoretical and methodological approaches to the formation of strategic vision and goals of product placement of agricultural enterprises. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu «Ostrozka akademiia», seriia «Ekonomika», no. 25, pp. 42–49.
Kosharna, P. S. (2015) Formation of strategic tools for positioning the enterprise: diss. on the image. Sciences. stupa. e.: 08.00.04. Approved 02/30/2015. Zah. H. 225 p. Access mode: http://www.hneu.edu.ua/web/public/moved/hneu/NAUKA/Vchenna_rada/ KosharnaP.S.-Disertaciya.pdf
Artyukhova, K. V. Formation of the market position of agricultural enterprises. Access mode: http://www.khntusg.com.ua/files/tez3.pdf.
Bondar, O. I. (2016) Peculiarities of formation of enterprise marketing strategy in the implementation of foreign economic activity. Visnyk studentskoho naukovoho tovarystva «VATRA» Vinnytskoho torhovelnoekonomichnoho instytutu KNTEU. Vinnytsia: VTEI KNTEU, issue. 34, pp. 23–30.
Zhadan, T. A. (2009) Segmentation of the market and positioning of products of sunflower processing enterprises. Access mode: http://base.dnsgb.com.ua/files/ journal / Visnyk-Lvivskogo-Nats-agraruniver / Zem/2009/files/09ztaosa.pdf.
Belyaeva, N. S. (2016) Strategic positioning as an element of strategic enterprise management system. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu, issue. 1, pp. 119–123.
Zozuliov, O. V., Pisarenko, N. L. (2004) Market positioning: where does successful branding begin. Kyiv: Knowledge Press, 199 p.
Zozuliov, O. V. (2008) Types of positioning of goods and brands in the consumer market. Marketing in Ukraine, issue 6. pp. 49–52.
Primak T. O. (2012) Positioning strategies in marketing theory. Marketynh i menedzhment innovatsii, issue 1, pp. 13–20.
Starostina, A. O., Dligach, A. O., Kravchenko, V. A. (2005) Industrial Marketing: Theory, Worldview, Ukrainian Practice / za red. A. O. Starostinoi. Kyiv: Znannia, 764 p.
Fathutdinov, R. A. (2000) Strategic Marketing. Moskva, 640 p.
Kotler, F., Armstrong, G., Saunders, D., Wong, V. (1999) Fundamentals of Marketing / trans. with English. М.; St. Petersburg; K.: Ed. Williams House, 1152 p.
Ukraine's agriculture for 2017. Statistical collection. Kyiv: Publication of the State Statistics Committee of Ukraine.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олег Олександрович Григор, Олександр Анатолійович Сергієнко, Юлія Олегівна Суботіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).