РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.55.2019.187529Ключові слова:
соціальна мережа, Facebook, цільова аудиторія, сегментування аудиторії, ефективність, маркетинг в соціальних мережахАнотація
В статті узагальнено поняття ефективності реклами з урахуванням останніх маркетингових трендів. Розглянуто особливості запуску рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook та Instagram. Досліджено передумови сегментації цільової аудиторії для налаштування таргетингу. Визначено набір способів та інструментів підвищення пізнаваності бренду.
З огляду на оновлену політику популярних соціальних мереж, проведено дослідження комунікативної або інформаційної ефективності реклами. Визначено ситуації, в яких доцільно оптимізувати охоплення аудиторії споживачів, враховуючи особливості сучасної аудиторії.
Посилання
Klein, N. (2002) No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies. Picador. 528 p.
Kevin, J. Clancy and Peter C. Krieg, (2000) Counterintuitive marketing: How great results come from uncommon sense. New York. The Free Press.
Bryant, D. (2004) Fundamentals of media exposure: trans. with English. Williamc. pp. 115–432.
Kutlaliyev, A., Popov, A. (2005) Advertising effectiveness. Moscow. Exmo Publishing House. 416 p.
Facebook for Business Help Center. URL: https://www.facebook.com/business/help/2405092116183307
Official site Hootsuite. URL: https://blog.hootsuite.com/social-media-advertising/.
Hitlin, P. (2019) Internet, social media use and device ownership in U.S. have plateaued after years of growth. Available at: https://www.pewresearch.org/fact-tank/2018/09/28/internet-social-media-use-and-device-ownership-in-u-s-have-plateaued-after-years-of-growth/.
Clement, J. (2019) Number of monthly active Facebook users worldwide as of 3rd quarter 2019 (in millions). Available at: https://www.statista.com/statistics/264810/number-of-monthly-active-facebook-users-worldwide/.
Digital agency PlusOne. Facebook and Instagram in Ukraine (September 2019). Available at: https://plusone.com.ua/research/.
Opinion Software Media Internet penetration in Ukraine IIІ quarter 2018. Available at: https://inau.ua/sites/default/files/file/1811/dani_ustanovchyh_doslidzhen_iii_kvartal_2018_0.pdf.
Audience statistics Facebook та Instagram. URL: https://www.facebook.com/ads/audience-insights/people?act=2012883628765471&age=18-&country=UA&gender=1.
An Update on How We Are Doing At Enforcing Our Community Standards. Available at: https://about.fb.com/news/2019/05/enforcing-our-community-standards-3/
Monitoring system YouScan. Available at: https://youscan.io/
Facebook for Business. Ads Help Center. Available at: https://www.facebook.com/ business/help/2094583417443686.
% Of Consumers Trust Online Reviews As Much As Personal Recommendations. Available at: https://searchengineland.com/88-consumers-trust-online-reviews-much-personal-recommendations-195803
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Віталіївна Коломицева, Jolanta Staszewska, Тетяна Анатоліївна Пальонна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).