РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • Олена Віталіївна Коломицева Черкаський державний технологічний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6769-0590
  • Jolanta Staszewska Wyższa Szkoła Humanitas, Poland
  • Тетяна Анатоліївна Пальонна Черкаський державний технологічний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5201-7902

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.55.2019.187529

Ключові слова:

соціальна мережа, Facebook, цільова аудиторія, сегментування аудиторії, ефективність, маркетинг в соціальних мережах

Анотація

В статті узагальнено поняття ефективності реклами з урахуванням останніх маркетингових трендів. Розглянуто особливості запуску рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook та Instagram. Досліджено передумови сегментації цільової аудиторії для налаштування таргетингу. Визначено набір способів та інструментів підвищення пізнаваності бренду.

З огляду на оновлену політику популярних соціальних мереж, проведено дослідження комунікативної або інформаційної ефективності реклами. Визначено ситуації, в яких доцільно оптимізувати охоплення аудиторії споживачів, враховуючи особливості сучасної аудиторії.

Біографії авторів

Олена Віталіївна Коломицева, Черкаський державний технологічний університет

д.е.н., професор

Jolanta Staszewska, Wyższa Szkoła Humanitas

д.е.н., професор

Тетяна Анатоліївна Пальонна, Черкаський державний технологічний університет

к.т.н., доцент

Посилання

Klein, N. (2002) No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies. Picador. 528 p.

Kevin, J. Clancy and Peter C. Krieg, (2000) Counterintuitive marketing: How great results come from uncommon sense. New York. The Free Press.

Bryant, D. (2004) Fundamentals of media exposure: trans. with English. Williamc. pp. 115–432.

Kutlaliyev, A., Popov, A. (2005) Advertising effectiveness. Moscow. Exmo Publishing House. 416 p.

Facebook for Business Help Center. URL: https://www.facebook.com/business/help/2405092116183307

Official site Hootsuite. URL: https://blog.hootsuite.com/social-media-advertising/.

Hitlin, P. (2019) Internet, social media use and device ownership in U.S. have plateaued after years of growth. Available at: https://www.pewresearch.org/fact-tank/2018/09/28/internet-social-media-use-and-device-ownership-in-u-s-have-plateaued-after-years-of-growth/.

Clement, J. (2019) Number of monthly active Facebook users worldwide as of 3rd quarter 2019 (in millions). Available at: https://www.statista.com/statistics/264810/number-of-monthly-active-facebook-users-worldwide/.

Digital agency PlusOne. Facebook and Instagram in Ukraine (September 2019). Available at: https://plusone.com.ua/research/.

Opinion Software Media Internet penetration in Ukraine IIІ quarter 2018. Available at: https://inau.ua/sites/default/files/file/1811/dani_ustanovchyh_doslidzhen_iii_kvartal_2018_0.pdf.

Audience statistics Facebook та Instagram. URL: https://www.facebook.com/ads/audience-insights/people?act=2012883628765471&age=18-&country=UA&gender=1.

An Update on How We Are Doing At Enforcing Our Community Standards. Available at: https://about.fb.com/news/2019/05/enforcing-our-community-standards-3/

Monitoring system YouScan. Available at: https://youscan.io/

Facebook for Business. Ads Help Center. Available at: https://www.facebook.com/ business/help/2094583417443686.

% Of Consumers Trust Online Reviews As Much As Personal Recommendations. Available at: https://searchengineland.com/88-consumers-trust-online-reviews-much-personal-recommendations-195803

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-16

Номер

Розділ

Статті