КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАШИНОБУДІВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.59.2020.222110Ключові слова:
корпоративна культура, персонал, управління персоналом, мотивація, мотивація праціАнотація
У статті проаналізовано корпоративну культуру як один із інструментів, за допомогою якого можна ефективно здійснювати управління персоналом підприємства. Визначено структуру корпоративної культури. Розглянуто ряд змістовних характеристик, властивих будь-якій корпоративній культурі. Досліджено чинники формування корпоративної культури підприємств. Проведено оцінювання ступеня відповідності ціннісних характеристик корпоративної культури підприємства завданням розвитку. Для розвитку корпоративної культури машинобудівного підприємства запропоновано системну концептуальну модель, що враховує різноманітні чинники внутрішнього і зовнішнього середовища.
Посилання
Di, W., Yi-Qin, W., Dan, W., Cai-Mei, L. (2017), "A study on the relationship between corporate culture and corporate environmental performance", IEEE Proc. Int. Conf. on Management Science and Engineering (ICMSE). Nomi, Japan, 2017, pp. 164-171. DOI: 10.1109/ICMSE.2017.8574444.
Zaharchin, G. M. (2011), Theory and methodology of formation and development of organizational culture of machine-building enterprise: monograph [Teoriya ta metodologiya formuvannya i rozvitku organizatsiynoyi kulturi mashinobudivnogo pidpriemstva: monografiya]. Lviv: Vyd-vo Lviv. Politehniky, 348 p. [in Ukrainian].
Volyanska-Savchuk, L. V. (2014), "The state of corporate culture at machine-building enterprises of Khmelnytsky region" ["Stan korporatyvnoi kultury na mashynobudivnykh pidpryiemstvakh Khmelnytskoi oblasti"], Naukovi pratsi Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky, Iss. 25, pp. 116-122. [in Ukrainian].
Bazarov, T. (2013), "Organizational culture and loyalty" ["Organizatsionnaya kultura i loyalnost"], Upravlenie korporativnoy kulturoy, Iss. 1, pp. 32-43. [in Ukrainian].
Abu Arrah, T. R. Y., Caglar, D., Bayram, P. (2018, Dec.), "The role of corporate culture and ethical environment in directing individuals’ behavior", Problems and Perspectives in Management, 16 (4), pp. 299-313, available at: http://dx.doi.org/10.21511/ppm.16(4).2018.25
Volyanska-Savchuk, L. V. (2015), "Role of corporative culture in the system of personnel management in enterprise", European Applied Sciences: sci. journ., Germany, No. 9, pp. 74-76.
Zhuk, V. P. (2015), "Formation of corporate culture in Ukraine" ["Formuvannia korporatyvnoi kultury v Ukraini"], Naukovyi visnyk Akademii munitsypalnoho upravlinnia. Seriia "Upravlinnia", Iss. 3-4, pp. 56-62. [in Ukrainian].
Vedernikov, M., Sandyga, I., Volianska-Savchuk, L., Chernushkina, O., Zelena, M., Koshonko, O. (2020), "Specificity of corporate culture modeling at industrial enterprises in conditions of digital business transformation", 10th Int. Conf. on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, pp. 595-600.
Harchenko, T. M. (2014), "Alternative approaches to employee motivation in the context of economic transformation processes", The system of national management in the context of the integration dimension: a monograph, Doctor of Economics, Prof. L. I. Mykhailova (ed.) ["Alternatyvni pidkhody motyvatsii naimanykh pratsivnykiv u konteksti transformatsiinykh protsesiv ekonomiky", Systema natsionalnoho menedzhmentu v konteksti intehratsiinoho vymiru: monohrafiia / za nauk. red. d.e.n., prof. L. I. Mykhailovoi], PP Vinnichenko M. D., Litovchenko E. B., Sumy, 432 p. [in Ukrainian].
Vedernikov, M., Zelena, M., Volianska-Savchuk, L., Litinska, V., Boiko, J. (2020), "Management of the social package structure at industrial enterprises on the basis of cluster analysis", TEM Journal, 9 (1), pp. 249-260.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Lesia Volianska-Savchuk, Oksana Chernushkina, Maria Zelena, Natalia Bazaliyska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).