РИТЕЙЛ-МАРКЕТИНГ МАЛОГО ФОРМАТУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.65.2022.262872

Ключові слова:

ритейл, роздрібна торгівля, маркетингові інновації, маркетинг

Анотація

Маркетингові інновації та постійні зміни в роздрібній торгівлі є не просто необхідністю, але й можливістю до переосмислення робочих процесів та розвитку бізнесу; впровадження сучасних технологій, інтеграції нових продуктів, бізнес-моделей та швидкого реагування на побажання клієнтів. Вибираючи нові технології та інноваційні рішення малим торговельним форматам доцільно орієнтуватися на релевантні маркетингові технології, інструменти та кейси, звернути увагу для якого розміру магазину або мережі, середньої площі торгових точок, матриці товарів вони ефективні.

Біографії авторів

А.Н. Ахтоян, Черкаський державний технологічний університет

здобувач третього (освітньо-наукового) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг»

В.В. Погинайко, Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича

студент

Посилання

Бути ближче до народу: переваги відкриття торгової точки в форматі «магазин біля дому». URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/byt-blizhe-k-narodu-preimushestva-otkrytiya-torgovoj-tochki-v-formate-magazin-u-doma

Гіпермаркети – це минуле. Ашан, Fozzy, Varus шукають нове життя в магазинах біля дому. Чому ритейл йде в мінімаркети. URL: https://forbes.ua/company/krash-test-gipermarketi-20122021-3022

Гуштан Т. В. Типи і формати в роздрібній торгівлі: теоретичні аспекти. Підприємництво і торгівля. 2016. Вип. 20. С. 110-116. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2016_20_22

Інновації в рітейлі. Що варто взяти до уваги гравцям українського ринку. URL: https://allretail.ua/news/69843-innovaciji-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-do-uvagi-gravcyam-ukrajinskogo-rinku

Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І.Зрибнєва, Н.Тафій, О.Бурдяк; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. 2-ге видання перероблене та доповнене. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т, 2020. 352 с.

Павлова В. А. Еволюція форматів торговельних підприємств у динаміці статистичної інформації. Академічний огляд. 2019. № 1. С. 49-58. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2019_1_6

Сайт міжнародної дослідницької компанії Euromonitor International. URL: https://www.euromonitor.com/

Споживацькі настрої українців у довоєнний період. URL: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/press-room/press-release/2022/ukrainians-pre-war-consumer-sentiment.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-22

Номер

Розділ

Статті