РИТЕЙЛ-МАРКЕТИНГ МАЛОГО ФОРМАТУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.65.2022.262872Ключові слова:
ритейл, роздрібна торгівля, маркетингові інновації, маркетингАнотація
Маркетингові інновації та постійні зміни в роздрібній торгівлі є не просто необхідністю, але й можливістю до переосмислення робочих процесів та розвитку бізнесу; впровадження сучасних технологій, інтеграції нових продуктів, бізнес-моделей та швидкого реагування на побажання клієнтів. Вибираючи нові технології та інноваційні рішення малим торговельним форматам доцільно орієнтуватися на релевантні маркетингові технології, інструменти та кейси, звернути увагу для якого розміру магазину або мережі, середньої площі торгових точок, матриці товарів вони ефективні.
Посилання
Бути ближче до народу: переваги відкриття торгової точки в форматі «магазин біля дому». URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/byt-blizhe-k-narodu-preimushestva-otkrytiya-torgovoj-tochki-v-formate-magazin-u-doma
Гіпермаркети – це минуле. Ашан, Fozzy, Varus шукають нове життя в магазинах біля дому. Чому ритейл йде в мінімаркети. URL: https://forbes.ua/company/krash-test-gipermarketi-20122021-3022
Гуштан Т. В. Типи і формати в роздрібній торгівлі: теоретичні аспекти. Підприємництво і торгівля. 2016. Вип. 20. С. 110-116. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2016_20_22
Інновації в рітейлі. Що варто взяти до уваги гравцям українського ринку. URL: https://allretail.ua/news/69843-innovaciji-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-do-uvagi-gravcyam-ukrajinskogo-rinku
Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І.Зрибнєва, Н.Тафій, О.Бурдяк; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. 2-ге видання перероблене та доповнене. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т, 2020. 352 с.
Павлова В. А. Еволюція форматів торговельних підприємств у динаміці статистичної інформації. Академічний огляд. 2019. № 1. С. 49-58. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2019_1_6
Сайт міжнародної дослідницької компанії Euromonitor International. URL: https://www.euromonitor.com/
Споживацькі настрої українців у довоєнний період. URL: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/press-room/press-release/2022/ukrainians-pre-war-consumer-sentiment.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).