СПОРТИВНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТЬ, СПЕЦИФІКА ТА ОСНОВНІ СУБ’ЄКТИ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.66.2022.268591Ключові слова:
спортивна індустрія, спортивний маркетинг, концепція спортивного маркетингу, спортивний продукт, спортивна послуга, цільові групи, спортивна організаціяАнотація
У статті досліджено складові спортивної індустрії, розглянуто тенденції та перспективи спорту з погляду маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення спортивного маркетингу. Уточнено концепцію спортивного маркетингу відповідно до розширеного підходу. Зроблено висновок, що спортивний маркетинг можна розглядати з таких позицій: як конкретне застосування теоретичних маркетингових принципів і процесів до спортивних продуктів/товарів і послуг; як маркетинг неспортивних та пов’язаних зі спортом товарів та послуг; як маркетинг спортивних організацій: особистостей, подій, діяльності спортивної організації, стратегії та іміджу. Виділено та охарактеризовано основні аспекти спортивного маркетингу: спортивна індустрія, спортивний продукт та цільові аудиторії. Розкрито специфіку спортивного маркетингу.
Посилання
Леонов Я. В. Стратегічний розвиток спортивної індустрії. Review of transport economics and management. 2020. Вип. 4 (20).
Маслюківський М. Маркетингова діяльність футбольного клубу та її складові. URL: https://naub.oa.edu.ua/2014/marketynhova-diyalnistfutbolnoho-klubu-ta-jiji-skladovi/
Офіційний сайт Статіста. URL: https://www.statista.com/
Полковниченко С. О., Гурський В. А. Хомєнок М. В. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту. Економіка та управління підприємствами, Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 39.
Степанюк Є. PR Інструментарій у системі маркетингових комунікацій професійного футболу (соціальний пакет). Освіта регіону. 2011. № 4. С. 424.
Bühler A.; Nufer G.; Rennhak C. The_nature_of_sports_marketing. Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing & Management. 2006. No. 2006-06.
Contemporary Issues in Sports Marketing. 2018. Vol. 26. URL: //www.tandfonline.com/toc/rjsm20/current
Sport Marketing / Ed. by Mullin B. J., Hardy S. and Sutton W. A. Champaign, IL: Human Kinetics, 2014. 482 р.
Premier League 2019/20 ticket price research details. URL: https://www.premierleague.com/news/1536734
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).