СПОРТИВНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТЬ, СПЕЦИФІКА ТА ОСНОВНІ СУБ’ЄКТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.66.2022.268591

Ключові слова:

спортивна індустрія, спортивний маркетинг, концепція спортивного маркетингу, спортивний продукт, спортивна послуга, цільові групи, спортивна організація

Анотація

У статті досліджено складові спортивної індустрії, розглянуто тенденції та перспективи спорту з погляду маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення спортивного маркетингу. Уточнено концепцію спортивного маркетингу відповідно до розширеного підходу. Зроблено висновок, що спортивний маркетинг можна розглядати з таких позицій: як конкретне застосування теоретичних маркетингових принципів і процесів до спортивних продуктів/товарів і послуг; як маркетинг неспортивних та повязаних зі спортом товарів та послуг; як маркетинг спортивних організацій: особистостей, подій, діяльності спортивної організації, стратегії та іміджу. Виділено та охарактеризовано основні аспекти спортивного маркетингу: спортивна індустрія, спортивний продукт та цільові аудиторії. Розкрито специфіку спортивного маркетингу.

Біографії авторів

Ірина Гавриш, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

канд. екон. наук, асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку

Катерина Фень, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

канд. екон. наук, асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку

Посилання

Леонов Я. В. Стратегічний розвиток спортивної індустрії. Review of transport economics and management. 2020. Вип. 4 (20).

Маслюківський М. Маркетингова діяльність футбольного клубу та її складові. URL: https://naub.oa.edu.ua/2014/marketynhova-diyalnistfutbolnoho-klubu-ta-jiji-skladovi/

Офіційний сайт Статіста. URL: https://www.statista.com/

Полковниченко С. О., Гурський В. А. Хомєнок М. В. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту. Економіка та управління підприємствами, Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 39.

Степанюк Є. PR Інструментарій у системі маркетингових комунікацій професійного футболу (соціальний пакет). Освіта регіону. 2011. № 4. С. 424.

Bühler A.; Nufer G.; Rennhak C. The_nature_of_sports_marketing. Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing & Management. 2006. No. 2006-06.

Contemporary Issues in Sports Marketing. 2018. Vol. 26. URL: //www.tandfonline.com/toc/rjsm20/current

Sport Marketing / Ed. by Mullin B. J., Hardy S. and Sutton W. A. Champaign, IL: Human Kinetics, 2014. 482 р.

Premier League 2019/20 ticket price research details. URL: https://www.premierleague.com/news/1536734

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-20

Номер

Розділ

Статті