МАРКЕТИНГОВІ ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВІД СТАРТАП-ПРОЄКТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ ТА ПОДОРОЖЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.67.2022.278790

Ключові слова:

стартап, стартап-програма, акселератор, індустрія туризму, індустрія гостинності, стійкий туризм, маркетингові цифрові інструменти, маркетинг туризму, маркетинг індустрії гостинності, екосистема стартапів

Анотація

В статті досліджено пропозиції маркетингових цифрових інструментів, розроблених в рамках стартап-проєктів, для учасників індустрії туризму та подорожей з огляду на сучасні поточні тенденції та тренди розвитку туристичної, гостинної та відпочинкової галузей.

Розглянуто нові ніші для стартапів у туристичній індустрії (цифрові кочівники, повільний туризм, місцевий досвід, екологічний туризм, сімейний та колективний відпочинок), які зумовлені змінами в моделях подорожей, вимогах та очікуваннях людей, що планують свою наступну подорож, задовольняють важливі, але поки що повністю не задоволені потреби клієнтів (персоналізація, безпека, захист здоров’я в подорожах, логістика, мобільність).

Проаналізовано рейтинги аналітичних підрозділів провідних компаній ринку Phocuswright «The State of Travel Startups», Amadeus «The Amadeus Startup Universe», «Amadeus’ Startup Universe: 14 travel tech startups to watch». Узагальнено, що стартапи охоплюють усі сектори та послуги туристичної, гостинної та відпочинкової галузей. Стартапи орієнтуються на стійкість, інклюзію, блокчейн, альтернативне житло, штучний інтелект, бази даних, безпеку. Розглянуто діяльність глобальних дистриб’юторських систем щодо оновлення своїх маркетингових інструментів за рахунок залучення молодих компаній, інвестицій у нові стартапи, в знання та технології, покращення взаємодії зі стартап-екосистемою.

На основі аналізу пропозицій стартап-проєктів в індустрії туризму та подорожей зроблено висновок, що пропоновані маркетингові цифрові інструменти орієнтуються на активну цифрову трансформацію бізнесу для збільшення прибутку, оптимізації операцій, забезпечення позитивного споживчого досвіду та безпрецедентного задоволення клієнтів.

Біографія автора

Інга Крупенна, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку

Посилання

Amadeus Ventures. URL: https://amadeus.com/ru/amadeus-ventures

Amadeus’ Startup Universe: 14 travel tech startups to watch in 2021. URL: https://amadeus.com/en/insights/blog/amadeus-startup-universe-14-travel-tech-startups-to-watch-in-2021

Blank S., Dorf В. The Startup Owner's Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company. Wiley, 2012. 608 р.

Chiu S. Join our startup community to create tomorrow’s travel experience. URL: https://amadeus.com/en/insights/blog/join-our-startup-community-to-create-tomorrows-travel-experience

Phocuswright. URL: https://www.phocuswright.com

Rebuild Travel Survey 2021. URL: https://amadeus.com/documents/en/pdfs/rebuild-travel-survey-global-report.pdf

State of travel startups 2022: investors betting on full recovery. URL: https://www.phocuswire.com/state-of-startups-2022

The State of Innovation in Corporate Travel 2022. URL: https://www.phocuswright.com/Travel-Research/Technology-Innovation/The-State-of-Innovation-in-Corporate-Travel-2022

The State of Travel Startups 2021. URL: https://www.phocuswright.com/Travel-Research/Technology-Innovation/The-State-of-Travel-Startups-2021

Travel Startups and Tourism Trends to Invest In. URL: https://www.altexsoft.com/blog/travel-startups-trends/

Vlaskovits P., Cooper B. Entrepreneur's Guide to Customer Development: the Cheat Sheet to the Four Steps to the Epiphany. Patrick Vlaskovits, Brant Cooper. 2010. 103 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-22

Номер

Розділ

Статті