МАРКЕТИНГОВІ ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВІД СТАРТАП-ПРОЄКТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ ТА ПОДОРОЖЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.67.2022.278790Ключові слова:
стартап, стартап-програма, акселератор, індустрія туризму, індустрія гостинності, стійкий туризм, маркетингові цифрові інструменти, маркетинг туризму, маркетинг індустрії гостинності, екосистема стартапівАнотація
В статті досліджено пропозиції маркетингових цифрових інструментів, розроблених в рамках стартап-проєктів, для учасників індустрії туризму та подорожей з огляду на сучасні поточні тенденції та тренди розвитку туристичної, гостинної та відпочинкової галузей.
Розглянуто нові ніші для стартапів у туристичній індустрії (цифрові кочівники, повільний туризм, місцевий досвід, екологічний туризм, сімейний та колективний відпочинок), які зумовлені змінами в моделях подорожей, вимогах та очікуваннях людей, що планують свою наступну подорож, задовольняють важливі, але поки що повністю не задоволені потреби клієнтів (персоналізація, безпека, захист здоров’я в подорожах, логістика, мобільність).
Проаналізовано рейтинги аналітичних підрозділів провідних компаній ринку Phocuswright «The State of Travel Startups», Amadeus «The Amadeus Startup Universe», «Amadeus’ Startup Universe: 14 travel tech startups to watch». Узагальнено, що стартапи охоплюють усі сектори та послуги туристичної, гостинної та відпочинкової галузей. Стартапи орієнтуються на стійкість, інклюзію, блокчейн, альтернативне житло, штучний інтелект, бази даних, безпеку. Розглянуто діяльність глобальних дистриб’юторських систем щодо оновлення своїх маркетингових інструментів за рахунок залучення молодих компаній, інвестицій у нові стартапи, в знання та технології, покращення взаємодії зі стартап-екосистемою.
На основі аналізу пропозицій стартап-проєктів в індустрії туризму та подорожей зроблено висновок, що пропоновані маркетингові цифрові інструменти орієнтуються на активну цифрову трансформацію бізнесу для збільшення прибутку, оптимізації операцій, забезпечення позитивного споживчого досвіду та безпрецедентного задоволення клієнтів.
Посилання
Amadeus Ventures. URL: https://amadeus.com/ru/amadeus-ventures
Amadeus’ Startup Universe: 14 travel tech startups to watch in 2021. URL: https://amadeus.com/en/insights/blog/amadeus-startup-universe-14-travel-tech-startups-to-watch-in-2021
Blank S., Dorf В. The Startup Owner's Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company. Wiley, 2012. 608 р.
Chiu S. Join our startup community to create tomorrow’s travel experience. URL: https://amadeus.com/en/insights/blog/join-our-startup-community-to-create-tomorrows-travel-experience
Phocuswright. URL: https://www.phocuswright.com
Rebuild Travel Survey 2021. URL: https://amadeus.com/documents/en/pdfs/rebuild-travel-survey-global-report.pdf
State of travel startups 2022: investors betting on full recovery. URL: https://www.phocuswire.com/state-of-startups-2022
The State of Innovation in Corporate Travel 2022. URL: https://www.phocuswright.com/Travel-Research/Technology-Innovation/The-State-of-Innovation-in-Corporate-Travel-2022
The State of Travel Startups 2021. URL: https://www.phocuswright.com/Travel-Research/Technology-Innovation/The-State-of-Travel-Startups-2021
Travel Startups and Tourism Trends to Invest In. URL: https://www.altexsoft.com/blog/travel-startups-trends/
Vlaskovits P., Cooper B. Entrepreneur's Guide to Customer Development: the Cheat Sheet to the Four Steps to the Epiphany. Patrick Vlaskovits, Brant Cooper. 2010. 103 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).