ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ КОМУНІКАЦІЙ НА АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.69.2023.288817

Ключові слова:

комунікації, глобалізація, активність особистості, цифровізація, цифрові трансформації

Анотація

Анотація. Одним із найбільш істотних впливів комунікацій на діяльність особистості є підвищення швидкості та ефективності спілкування. З появою сучасних комунікаційних технологій, індивіди можуть спілкуватися один з одним миттєво, незалежно від свого місцезнаходження. Іншим істотним впливом комунікацій на діяльність особистості є підвищення доступності інформації та різноманітні цифрові стратегії бізнесу. Дослідження присвячене багатоаспектній проблемі того, як усе більше число компаній в умовах війни починають використовувати цифрові стратегії для того, щоб залишатися конкурентоспроможними, враховуючи комунікаційний вплив на покоління зумерів. Акцентовано увагу на тому, що, на відміну від міленіалів, тобто попереднього покоління, зумери, які зростали в епоху розвитку і доступності Інтернету та соціальних мереж, створили безпрецедентні обставини для глобального трансформування того, яким чином відбувається вплив комунікацій на активність особистості в умовах глобальних процесів. У дослідженні також наголошується, що український бізнес має підготуватися до роботи у новій воєнній реальності, дослідивши зміни поведінкових патернів своїх споживачів, що змінилися з часів повномасштабного вторгнення. Запропоновано узагальнений алгоритм, що складається з кроків у процесі змін на прикладі стратегії трансформацій підприємств України під час війни з метою ширшого залучення споживачів.

Біографії авторів

Ольга Маслак , Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

доктор економічних наук, професор

Наталя Гришко, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

кандидат економічних наук, доцент

Ярослава Яковенко , Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

PhD (Економіка)

Антон Захарченко, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

здобувач

Руслан Шебанов , Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

здобувач

Посилання

Arntz, M., Gregory, T. and Zierahn, U. (2019), “Digitalization and the future of work: macroeconomic consequences”, in Klaus, F. (Ed.) Handbook of Labor, Human Resources and Population Economics, Zimmermann (Editor-in-Chief), pp. 19-24.

Axepeno: Simon Khalaf and Lali Kesiraju (2017), ”Consumers Time-Spent on Mobile Crosses 5 Hours a Day”. URL: http://flurrymobile.tumblr.com/post/157921590345/us-consumers-time-spent-on-mobile-crosses-5.

Evangelista, R., Guerrieri, P. and Meliciani, V. (2014), “The economic impact of digital technologies in Europe”, Economics of Innovation and New Technology, Vol. 23 No. 8, pp. 802-824.

Gradus (2022). Analytical study "How the life and behavior of Ukrainians changed-insights from wartime research”. URL: https://gradus.app/documents/216/Gradus_Dentsu_05052022.pdf

Gregg L. Witt & Derek E. Baird (2018). The Gen Z Frequency: How Brands Tune In and Build Credibility (Paperback). Hardback Press, 256 p.

Kasych A., Yakovenko Y. and Tarasenko I. (2019) "Optimization of Business Processes with the use of Industrial Digitalization," 2019 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), 2019, pp. 522-525, doi: 10.1109/MEES.2019.8896531.

Maslak, O., Grishko, N., Hlazunova, O. and Vorobiova, K. (2017) “Approaches to the management of the costs of innovation activity of mining enterprises: aspects of economic security”, Scientific Bulletin of National Mining University, Issue 5, pр. 137–145.

Maslak, O., Yakovenko, Y., Maslak, M., Grishko, N., Bilyk, M., Hlazunova, O. (2022) The Role of Intellectual Property in the Implementation of Innovations in the Conditions of the Development of the Digital Economy. 16th International Conference Monitoring of Geological Processes and Ecological Condition of the Environment, Nov 2022, Volume 2022, p.1 - 5. https://doi.org/10.3997/2214-4609.2022580217

Park, H. and Choi, S.O. (2019), “Digital innovation adoption and its economic impact focused on path analysis at national level”, Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 5 No. 3, p. 56.

Parker G., Alstyne M., Choudaray P. (2016) Platform revolution: How networked markets are transforming the economy-and how to make them work for you. New York : W. W. Norton, 2016. 304 p.

Ping, H. and Ying, G.Y. (2018), “Comprehensive view on the effect of artificial intelligence on employment”, Topics in Education, Culture and Social Development (TECSD), Vol. 1 No. 1, pp. 32-35.

Sunil Gupta (2018). Driving Digital Strategy: A Guide to Reimagining Your Business. Harvard Business Review Press, 266 p.

Bilyk, M.Yu., Yakovenko, Y.Yu. & Oliynyk, E.V. Development of the digital economy: modern directions and prospects. Efficient economy (1) 2023. https://doi.org/0.32702/2307-2105.2023.1.15

Voronyuk, A. (2022). Marketing in wartime. What's Working in Internet Marketing Now? URL: https://webpromoexperts.net/ua/blog/marketing-vo-vremya-voyny-chto-seychas-rabotaet-v-internet-marketinge/

Hrytsenko, O. A. (2018) Digital economy: modern challenges for economists and legal scholars. Economic theory and law. 2018. № 2 (33). pp. 77-90.

Lisova R.M. (2019). Impact of digitalization on business models: stages and tools of digital transformation. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. 2019. № 24. Vol.2. pp. 114-118.

PJSC "Kyivstar". Courage is our brand. How marketers work during wartime (2022). URL: https://hub.kyivstar.ua/news/smilyvist-nash-brend-yak-marketologam-praczyuvaty-pid-chas-vijny/

Digital economy: trends, risks and social determinants. Analytical report. URL: https://razumkov.org.ua/uploads/article/2020_digitalization.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-29

Номер

Розділ

Статті