ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ КОМУНІКАЦІЙ НА АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.69.2023.288817Ключові слова:
комунікації, глобалізація, активність особистості, цифровізація, цифрові трансформаціїАнотація
Анотація. Одним із найбільш істотних впливів комунікацій на діяльність особистості є підвищення швидкості та ефективності спілкування. З появою сучасних комунікаційних технологій, індивіди можуть спілкуватися один з одним миттєво, незалежно від свого місцезнаходження. Іншим істотним впливом комунікацій на діяльність особистості є підвищення доступності інформації та різноманітні цифрові стратегії бізнесу. Дослідження присвячене багатоаспектній проблемі того, як усе більше число компаній в умовах війни починають використовувати цифрові стратегії для того, щоб залишатися конкурентоспроможними, враховуючи комунікаційний вплив на покоління зумерів. Акцентовано увагу на тому, що, на відміну від міленіалів, тобто попереднього покоління, зумери, які зростали в епоху розвитку і доступності Інтернету та соціальних мереж, створили безпрецедентні обставини для глобального трансформування того, яким чином відбувається вплив комунікацій на активність особистості в умовах глобальних процесів. У дослідженні також наголошується, що український бізнес має підготуватися до роботи у новій воєнній реальності, дослідивши зміни поведінкових патернів своїх споживачів, що змінилися з часів повномасштабного вторгнення. Запропоновано узагальнений алгоритм, що складається з кроків у процесі змін на прикладі стратегії трансформацій підприємств України під час війни з метою ширшого залучення споживачів.
Посилання
Arntz, M., Gregory, T. and Zierahn, U. (2019), “Digitalization and the future of work: macroeconomic consequences”, in Klaus, F. (Ed.) Handbook of Labor, Human Resources and Population Economics, Zimmermann (Editor-in-Chief), pp. 19-24.
Axepeno: Simon Khalaf and Lali Kesiraju (2017), ”Consumers Time-Spent on Mobile Crosses 5 Hours a Day”. URL: http://flurrymobile.tumblr.com/post/157921590345/us-consumers-time-spent-on-mobile-crosses-5.
Evangelista, R., Guerrieri, P. and Meliciani, V. (2014), “The economic impact of digital technologies in Europe”, Economics of Innovation and New Technology, Vol. 23 No. 8, pp. 802-824.
Gradus (2022). Analytical study "How the life and behavior of Ukrainians changed-insights from wartime research”. URL: https://gradus.app/documents/216/Gradus_Dentsu_05052022.pdf
Gregg L. Witt & Derek E. Baird (2018). The Gen Z Frequency: How Brands Tune In and Build Credibility (Paperback). Hardback Press, 256 p.
Kasych A., Yakovenko Y. and Tarasenko I. (2019) "Optimization of Business Processes with the use of Industrial Digitalization," 2019 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), 2019, pp. 522-525, doi: 10.1109/MEES.2019.8896531.
Maslak, O., Grishko, N., Hlazunova, O. and Vorobiova, K. (2017) “Approaches to the management of the costs of innovation activity of mining enterprises: aspects of economic security”, Scientific Bulletin of National Mining University, Issue 5, pр. 137–145.
Maslak, O., Yakovenko, Y., Maslak, M., Grishko, N., Bilyk, M., Hlazunova, O. (2022) The Role of Intellectual Property in the Implementation of Innovations in the Conditions of the Development of the Digital Economy. 16th International Conference Monitoring of Geological Processes and Ecological Condition of the Environment, Nov 2022, Volume 2022, p.1 - 5. https://doi.org/10.3997/2214-4609.2022580217
Park, H. and Choi, S.O. (2019), “Digital innovation adoption and its economic impact focused on path analysis at national level”, Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 5 No. 3, p. 56.
Parker G., Alstyne M., Choudaray P. (2016) Platform revolution: How networked markets are transforming the economy-and how to make them work for you. New York : W. W. Norton, 2016. 304 p.
Ping, H. and Ying, G.Y. (2018), “Comprehensive view on the effect of artificial intelligence on employment”, Topics in Education, Culture and Social Development (TECSD), Vol. 1 No. 1, pp. 32-35.
Sunil Gupta (2018). Driving Digital Strategy: A Guide to Reimagining Your Business. Harvard Business Review Press, 266 p.
Bilyk, M.Yu., Yakovenko, Y.Yu. & Oliynyk, E.V. Development of the digital economy: modern directions and prospects. Efficient economy (1) 2023. https://doi.org/0.32702/2307-2105.2023.1.15
Voronyuk, A. (2022). Marketing in wartime. What's Working in Internet Marketing Now? URL: https://webpromoexperts.net/ua/blog/marketing-vo-vremya-voyny-chto-seychas-rabotaet-v-internet-marketinge/
Hrytsenko, O. A. (2018) Digital economy: modern challenges for economists and legal scholars. Economic theory and law. 2018. № 2 (33). pp. 77-90.
Lisova R.M. (2019). Impact of digitalization on business models: stages and tools of digital transformation. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. 2019. № 24. Vol.2. pp. 114-118.
PJSC "Kyivstar". Courage is our brand. How marketers work during wartime (2022). URL: https://hub.kyivstar.ua/news/smilyvist-nash-brend-yak-marketologam-praczyuvaty-pid-chas-vijny/
Digital economy: trends, risks and social determinants. Analytical report. URL: https://razumkov.org.ua/uploads/article/2020_digitalization.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).