МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ МЕРЕЖЕВИХ ФОРМ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.69.2023.288927

Ключові слова:

маркетинг, інновації, готельний маркетинг, готельна мережа, маркетингова стратегія, маркетингові інновації

Анотація

Анотація. У статті розглянуто суть та практику реалізації маркетингових стратегій мережевих форм ведення бізнесу в секторі гостинності, які є особливо складними, продуманими, усталеними та керованими бізнес-моделями різних форматів та рівнів взаємодії. Уточнено, що «готельна мережа» є ширшим поняттям, аніж «готельний ланцюг», оскільки включає готелі, готельні ланцюги, широку групу економічних агентів, супутніх та додаткових організацій, задіяних у виробництві, управлінні, маркетингу, логістиці готельних послуг. Визначені особливості готельних мереж, які формують семантику категорії «готельна мережа». Розглянуто різноманітні маркетингові стратегії конкурування суб’єктів готельної індустрії, які вони формують, практикують, реалізують для вже охоплених сегментів ринку, щоб не втратити споживачів, і, звичайно, для залучення нових сегментів готельного ринку. Систематизовано маркетингові стратегії готельних мереж, реалізація яких продемонстрована кейсами топових учасників світового готельного ринку. Акцентовано увагу на специфічних маркетингових стратегіях розвитку та просування готелів на ринку, які дозволяють мережам враховувати сучасні ринкові тенденції. Зроблено висновок про необхідність узгодження в маркетингових стратегіях економічних, організаційних, маркетингових, естетичних, технологічних та територіальних аспектів. Доведено, що маркетингові стратегії основних учасників ринку формуються в напрямку інновацій, методів автоматизації всього процесу, моніторингу повсякденної діяльності, створення безпечного середовища для гостей. Зроблено висновок, що на сучасному висококонкурентному ринку готельних послуг маркетингові стратегії та маркетингові інструменти є засобами стійкого та стабільного розвитку готельної мережі, створення споживчої цінності, збільшення емоційної залученості клієнта у процес вибору готелю, налагодження довгострокової взаємодії з партнерами та стейкхолдерами, слугуючи генератором інновацій в індустрії гостинності.

Біографії авторів

Інга Крупенна, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

кандидат економічних наук, доцент

Мануелла Остапенко, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

магістр

Посилання

Chathoth, P.K., Olsen, M.D. (2003) Strategic alliances: a hospitality industry perspective. International Journal of Hospitality Management. Vol. 22. № 4. 419-434.

Chen, J.J., Dimou, I. (2005). Expansion strategy of international hotel firms. Journal of Business Research. Vol. 58. № 12. 1730-1740.

Craig, D. Lifestyle Hotels: Boutiques with Benefits. Hospitality Net. Retrieved from https://www.hospitalitynet.org/opinion/4048661.html

Cunill, O.M., Sung Chon, K. (2006) The growth strategies of hotel chains: best business practices by leading companies. London: Routledge. 224 p.

Ebers, M., Jarillo, J. (1997-1998) The construction, form, and consequences of Industry Networks. International Studies of Mahagement & Organization. Vol.27. #4. 3-19.

Gerlach, M. (1992) Organization and Innovation. Revised Draft. May. 1-54.

Go, F.M., Pin, R. (1995) Globalization strategy in the hotel industry. Routledge. outledge London and New York. 415 p.

Hoffman, C.R., Preble, F.J. (2004) Global franchising: current status and future challenges. Journal of Services Marketing. Vol. 18. № 2. 101-113.

Hyatt To Expand Independent Collection Brands in Key Global Destinations Through 2025 (2022). Retrieved from https://www.hospitalitynet.org/news/4113878.html

Leo, P.-Y., Philippe, J. (2011) Influence of entry modes and relationship modes on business services internationalisation. The Service Industries Journal. Special Issue: Tourism Services. Vol. 31. № 4.

Lichfield, J. The meek shall inherit the Negresco. The eccentric owner of the Nice hotel has bequeathed it to a foundation for animals and the poor. Retrieved from https://www.independent.co.uk/news/world/europe/the-meek-shall-inherit-the-negresco-1755893.html

Lovelock, C.H., Yip, G.S. (1996) Developing Global Strategies for Service Businesses. California Management Review. Vol.38. Winter. №2. P.64-86.

New Epsilon research indicates 80% of consumers are more likely to make a purchase when brands offer personalized experiences. Retrieved from https://www.epsilon.com/us/about-us/pressroom/new-epsilon-research-indicates-80-of-consumers-are-more-likely-to-make-a-purchase-when-brands-offer-personalized-experiences

We’re Thrilled to Introduce Our Unparalleled Collection of Brands. Retrieved from https://www.marriott.com/marriott-brands.mi

Weighing up the Pros and Cons of Soft Brands. 2018. Retrieved from: https://www.amistadpartners.com/post/weighing-up-the-pros-and-cons-of-soft-brands

Where To Next? 4 Trends Shaping Opportunities in Hospitality (2022). Retrieved from https://www.hospitalitynet.org/news/4113536.html

Why Trophy Hotel Assets Make a Legacy? Retrieved from https://www.hospitalitynet.org/opinion/4099343.html#:~:text=Trophy%20hotel%20is%20a%20term,or%20prime%20locations%20by%20investors

Wyndham. Define Your Independence. Retrieved from https://developmentsupport.wyndham.com/

en/architecture-and-design/trademark/introducing-trademark

Zou, J. The Better Hotel Investment: Luxury or Lifestyle? Retrieved from https://hospitalityinsights.ehl.edu/boutique-hotel-luxury-lifestyle

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-29

Номер

Розділ

Статті