Економіко-математичні методи в маркетинговій діяльності підприємства
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.41.2016.78005Ключові слова:
модель, моделювання, математичні методи, економіко-математичне моделювання, маркетинг, управління, маркетингова діяльність, підприємствоАнотація
У статті показано важливість економіко-математичних методів у маркетинговій діяльності підприємства. Показано роль математичного моделювання економічних об’єктів і процесів у забезпеченні прийняття управлінських рішень, у вирішенні задач маркетингу. Проведено аналіз основних методів економіко-математичного моделювання. Наведено напрями їх використання в управлінні підприємством, у підвищенні якості та ефективності діяльності маркетингових служб. Показано роль економіко-математичних моделей у знаходженні шляхів удосконалення економічної інформації, що веде до спрощення розв'язку системи задач планування й управління, інтенсифікації та підвищення точності економічних розрахунків у маркетингових дослідженнях
Посилання
Вітлінський В. В. Ризик у менеджменті / В. В. Вітлінський, С. І. Наконечний. – К. : Борисфен, 1996. – 330 с.
Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова. – К. : КНЕУ, 2002. – 560 с.
Здрок В. В. Прикладна економетрика : навч. посіб. у 2 ч. / В. В. Здрок. – Львів : Вид. центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2004. – Ч. 1. Симультативні моделі. – 112 с.
Івченко Є. А. Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промисло- вого підприємства / Є. А. Івченко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2010. –№ 690. – С. 285–289.
Калиниченко М. П. Оптимізаційні моделі прийняття маркетингових рішень / М. П. Калиниченко // Ефектив- на економіка : електронне наукове фахове видання. – 2013. – № 7.
Макаренко Т. І. Моделювання та прогнозування у маркетингу : навч. посіб. / Т. І. Макаренко. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 160 с.
Пелещишин О. О. Математичне забезпечення прийняття рішення у маркетинговій діяльності підприємства / О. О. Пелещишин, Г. Г. Цегелик // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. –№ 698. – С. 250–254.
Турченюк М. О. Маркетинг : підручник / М. О. Турченюк, М. Д. Швець. – К. : Знання, 2011. – 320 с.
Фелькер Р. Использование теории игр в практике управления [Электронный ресурс] / Р. Фелькер // Проблемы теории и практики управления. – Режим доступa : http://www.cfin.ru/management/game_theory.shtml
www.bck.com.ua – Для чего нужен кластерный анализ в маркетинге? – 24 марта 2013 г.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Віталіївна Коломицева, Тетяна Іванівна Бурцева, Тетяна Анатоліївна Пальонна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).