Теоретичні основи формування механізму маркетингу підприємства

Автор(и)

  • Поліна Миколаївна Сокол Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.41.2016.78043

Ключові слова:

механізм маркетингу, комплекс маркетингу, маркетингова цінова політика, маркетингова товарна політика, маркетингові комунікації, бізнес-простір

Анотація

Розглянуто практичні та теоретичні підходи до управління маркетинговою діяльністю підп- риємства. Проаналізовано складові формування механізму маркетингу підприємства та методи і принципи управління. Досліджено взаємозв’язки між складовими комплексу маркетингу та їх взаємо- залежність. Запропоновано науковий підхід до формування механізму маркетингу підприємства з урахуванням взаємозв’язків та взаємозалежності між складовими комплексу маркетингу.

Посилання

Grosul, V. A., Zhilyakov, A. V. (2015), "Essence and features of formation of anticrisis strategies for companies in the conditions of the VUCA world" ["Sutnist` ta osoblyvosti formuvannya antykryzovoyi strategiyi pidpryyemstva v umovax VUCA-svitu"], BIZNES INFORM, No. 11, pp. 393–399.

"Evolution of model of competences of the personnel in conditions of uncertainty" ["Evolyuciya modeli kompetencij personala v usloviyah neopredelennosti"], available at : http://www.wardhowell.com/teinstitute/vuca_modeli_kompetencij

Roberts, Kevin (2005), Lovemarks: future brands [Lovemarks: Brendy budushhego], RIPOL klassik, Moscow, 224 p.

Marketing strategy: integration of theory and practice [Filosofiya marketyngu: integraciya teoriyi ta praktyky] (2010), ed. by doctor of economics, professor S. Khaminish, Nauka i osvita, Dnepropetrovsk, 272 p.

Yamilov, R. M. (2016), "Combinatorial marketing as the basis of effective strategies for economic entity" ["Kombinatornyj marketing kak osnova effektivnyh strategij ekonomicheskogo subyekta"], Prakticheskij marketing, No. 1 (227), pp. 3–10.

Cooper, R. G. (2011), Winning at new products: creating value through innovation, 4th ed., Basic Books, New York, 391 p.

Griffin, A. (2005), Obtaining customer needs for product development, The PDMA handbook of new product development, K. B. Kahn (ed.), 2nd ed., John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, pp. 211–227.

Kotler, P. & Keller, L. (2011). Marketing management. Pearson custom publishing, 13th ed., Boston.

"Leadership agility in a VUCA world": update – 2015, available at: http://agilityconsulting. com/wpcontent/uploads/2015/01/

LeadershipAgility-in-a-VUCAWorld-1-12-15.pdf

Melnyk, L., Dehtyarova, I. (2012), "Synergetic basis of innovation marketing", Economics and Business, (22), pp. 118–124.

Praude, V., Shalkovska, E. "Synergistic effect in marketing system", available at:

http://www.iigss.net/scientific_inquiry/2010-06/5-Praude_Shalkovska.pdf

"What VUCA really means for you", available at: https://hbr.org/2014/01/what-vuca-really-meansfor-you

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті