Теоретичні основи формування механізму маркетингу підприємства
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.41.2016.78043Ключові слова:
механізм маркетингу, комплекс маркетингу, маркетингова цінова політика, маркетингова товарна політика, маркетингові комунікації, бізнес-простірАнотація
Розглянуто практичні та теоретичні підходи до управління маркетинговою діяльністю підп- риємства. Проаналізовано складові формування механізму маркетингу підприємства та методи і принципи управління. Досліджено взаємозв’язки між складовими комплексу маркетингу та їх взаємо- залежність. Запропоновано науковий підхід до формування механізму маркетингу підприємства з урахуванням взаємозв’язків та взаємозалежності між складовими комплексу маркетингу.Посилання
Grosul, V. A., Zhilyakov, A. V. (2015), "Essence and features of formation of anticrisis strategies for companies in the conditions of the VUCA world" ["Sutnist` ta osoblyvosti formuvannya antykryzovoyi strategiyi pidpryyemstva v umovax VUCA-svitu"], BIZNES INFORM, No. 11, pp. 393–399.
"Evolution of model of competences of the personnel in conditions of uncertainty" ["Evolyuciya modeli kompetencij personala v usloviyah neopredelennosti"], available at : http://www.wardhowell.com/teinstitute/vuca_modeli_kompetencij
Roberts, Kevin (2005), Lovemarks: future brands [Lovemarks: Brendy budushhego], RIPOL klassik, Moscow, 224 p.
Marketing strategy: integration of theory and practice [Filosofiya marketyngu: integraciya teoriyi ta praktyky] (2010), ed. by doctor of economics, professor S. Khaminish, Nauka i osvita, Dnepropetrovsk, 272 p.
Yamilov, R. M. (2016), "Combinatorial marketing as the basis of effective strategies for economic entity" ["Kombinatornyj marketing kak osnova effektivnyh strategij ekonomicheskogo subyekta"], Prakticheskij marketing, No. 1 (227), pp. 3–10.
Cooper, R. G. (2011), Winning at new products: creating value through innovation, 4th ed., Basic Books, New York, 391 p.
Griffin, A. (2005), Obtaining customer needs for product development, The PDMA handbook of new product development, K. B. Kahn (ed.), 2nd ed., John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, pp. 211–227.
Kotler, P. & Keller, L. (2011). Marketing management. Pearson custom publishing, 13th ed., Boston.
"Leadership agility in a VUCA world": update – 2015, available at: http://agilityconsulting. com/wpcontent/uploads/2015/01/
LeadershipAgility-in-a-VUCAWorld-1-12-15.pdf
Melnyk, L., Dehtyarova, I. (2012), "Synergetic basis of innovation marketing", Economics and Business, (22), pp. 118–124.
Praude, V., Shalkovska, E. "Synergistic effect in marketing system", available at:
http://www.iigss.net/scientific_inquiry/2010-06/5-Praude_Shalkovska.pdf
"What VUCA really means for you", available at: https://hbr.org/2014/01/what-vuca-really-meansfor-you
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Поліна Миколаївна Сокол
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).