Імідж підприємства як фактор впливу на споживчу поведінку в сфері готельних послуг
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.41.2016.84417Ключові слова:
імідж підприємства, сфера готельних послуг, готельне підприємство, споживча поведінкаАнотація
У статті розглянуто особливості споживчої поведінки в сфері готельних послуг. Визначено фактори впливу на споживчу поведінку, обґрунтовано, що одним із важливих факторів впливу на вибір товару чи виробника послуг, у тому числі готельних, є імідж підприємства.
Запропоновано досліджувати взаємозв’язок та взаємозалежність іміджу та споживчої поведінки в сфері готельних послуг на різних етапах взаємодії споживача з підприємством: у періоді вибору готелю, в періоді обслуговування в готелі, в періоді після обслуговування в готелі. Розроблено схему взаємодії споживачів з підприємством сфери готельних послуг з урахуванням впливу його іміджу на споживчу поведінку.
Управління споживчою поведінкою за допомогою іміджу дозволить підприємствам готельного бізнесу розширити клієнтську базу, залучити нових споживачів послуг та, як наслідок, підвищити його конкурентоспроможність і ефективність діяльності.
Посилання
Деннинг С. Вдохновляй и управляй! / С. Деннинг. – М. : НТ Пресс, 2007. – 384 с.
Максименко А. О. Споживча поведінка: концептуалізація поняття та чинники, що її детермінують //Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики: зб. наук. пр./Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка та ін. [редкол.: Скідін О. Л. (голов. ред.) та ін.]. – Вип. 44. – 2010. – С. 140-146.
Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики / В.И. Беляев − М. : КноРус, 2007. − 672 с.
Ильин В.И. Поведение потребителей / В.И.Ильин − СПб. : Питер, 2000 – 224 с.
Попова И.В. Особенности принятия решения потребителем в индустрии гостеприимства/ Попова И.В. // Интернет-журнал«Науковедение» №3. – 2013. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://naukovedenie.ru/PDF/28evn313.pdf.
Гронь О.В. Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах// Бізнес Інформ. – 2015. - №7. – С.305-310.
Герасименко О. В.Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги/ О.В. Герасименко// Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015, № 4. – с.87-94.
Dibeehi, Q. The Walkie-Talkie Model of Customer Expe-rience / Q. Dibeehi, Z. Dobrev [Electronic resource]. – Mode of ac-cess : http://beyondphilosophy.com/white-papers
Сененко І. А. Концептуальний підхід до формування механізму управління поведінкою споживача послуг гостинності / І.А. Сененко // Ефективна економіка. – 2015. – № 10. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2015/59.pdf
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Сергій Олександрович Смирнов, Інна Валентинівна Тімар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).