Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.39.2015.84462Ключові слова:
маркетингове планування, управління маркетингом, концепції маркетингу, маркетингові інструменти, оперативне планування, тактичне планування, стратегічне плануванняАнотація
У статті визначено місце маркетингового планування в системі маркетингового менеджменту; досліджено розвиток маркетингового планування в рамках різних маркетингових концепцій; акцентовано увагу на особливостях маркетингового планування залежно від сфери застосування; описано схему формування стратегії розвитку організації на основі технології маркетингового планування; уточнено сутність і завдання оперативного, тактичного та стратегічного маркетингового планування.Посилання
Бест Р. Маркетинг от потребителя / Р. Бест // Эффективность и рентабельность маркетинга. – Изд-во «Манн, Иванов, Фербер», 2008.
Буднікевич І. М. Соціально-етична концепція муніципального маркетингу як філософія муніципального управління / І. М. Буднікевич, Л. Т. Шевчук // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 1. – С. 242–249.
Буднікевич І. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика / І. Буднікевич ; ІРД НАН України. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. – 645 с.
О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: Стратегический подход / Дж. О’Шонесси ; пер. с англ., под ред. Д. О. Ямпольской. – СПб. : Питер, 2002. – 864 с.
Маркетинговий менеджмент : підруч. / [Ф. Котлер, К. Л. Леннер, А. Ф. Павленко та ін.]. – К. : Хімджест, 2008. – 720 с.
Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Кристер Асплунд, Филип Котлер, Ирвинг Рейн, Дональд Хайдер. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 382 с.
Максимова И. Повышение эффективности управления социально-экономическими процессами в регионе: маркетинговый подход / И. Максимова. – Волгоград : ГОУВПО «ВАГС», 2004. – 464 с.
Мамлеева Я. В. Роль экологического предпринимательства в природообустройстве / Я. В. Мамлеева // Материалы международной научно практической конференции. – Москва, 2006. – С. 7–13.
Пахомова Н. Экологические блага как ресурсы совместного потребления / Н. Пахомова, К. Рихтер, С. Румянцева // Вестник Санкт-Петербургского университета. – 2000. – Вып. 1. – С. 26–43. – (Серия 5 : Экономика).
Пилипчук В. П. Промисловий маркетинг : навч. посіб. / Пилипчук В. П., Оснач О. Ф., Коваленко Л. П. – К. : Центр навч. л-ри, 2005. – 264 с.
Планування маркетингу : навч. посіб. / [О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова та ін.] – [2-ге вид., перероб. та доп.] – К. : Центр учбової літ-ри, 2013. – 352 с.
Романова Л. Маркетингове планування як складова управління розвитком підприємства / Л. Романова, А. Красовська, О. Кондратенко // Наукові праці МАУП. – 2013. – Вип. 1 (36). – С. 112–120.
Соломянюк Н. М. Теоретичні основи процесу маркетингового планування [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Ефективна економіка. – 2013. – № 8. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2231
McGarry E. D. Some functions of marketing reconsidered // Theory of Marketing / Eds. R. Cox, W. Alderson. – Homewood, IL, 1950. – P. 269–280.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Михайлівна Буднікевич, Інга Анатоліївна Крупенна, Ірина Геннадіївна Черданцева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).