Формування моделей компетенції підприємства

Автор(и)

  • Олена Вартанова

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.38.2015.84525

Анотація

Визначено сутність компетенції підприємства у стратегічному управлінні знаннями як унікальної для підприємства сукупності знань, навичок, досвіду та організаційних зв’язків, які в поєднанні з ресурсами й технологіями забезпечують його неповторність у конкурентному середовищі. Обґрунтовано необхідність формування моделей компетенції підприємства з метою формування теоретичного базису ідентифікації, аналізу та оцінювання компетенції. Розроблено модель формування компетенції підприємства, використання якої дозволяє відтворити процес формування компетенції підприємства і визначити напрями її ідентифікації та використання. Встановлено елементну структуру моделі «Відкриття – Імплементація – Розвиток». Синтезування загальних шаблонів управління знаннями в інноваційній діяльності дало змогу визначити основні фази управління знаннями в інноваційній діяльності підприємства, до яких належать фаза відкриття, фаза імплементації та фаза розвитку. Сформовано функціональну модель управління знаннями в інноваційних процесах підприємства «Відкриття – Імплементація – Розвиток».

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті