Методичні засади операційного аналізу в системі управління прибутковістю підприємств

Автор(и)

  • Елеонора Чернодубова

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.35.2014.85709

Анотація

Розкрито вплив чинників ринкового середовища на прибутковість підприємств. На основі аналізу тенденцій розвитку підприємств визначено проблеми управління прибутковістю вітчизняних підприємств. Визначено підпорядкованість і взаємозалежність категорій, пов’язаних із управлінням прибутковістю: забезпечення, формування, визначення, прогнозування, планування, розподіл. Обгрунтовано методичні положення щодо операційного аналізу прибутковості підприємств в умовах динамічних змін кон’юнктури ринку. Запропоновано систему показників та процедури операційного аналізу прибутковості підприємств. Розроблено підхід до прогнозування прибутку підприємств на підставі використання методів операційного аналізу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті