КОРРЕЛЯЦИЯ ТОРГОВОГО БРЭНДА С ДИНАМИКОЙ СТОИМОСТИ КОРПОРАЦИИ

Автор(и)

  • В. В. Кравченко

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.33.2012.87069

Анотація

У статті проведено аналіз рівня впливу експортних постачань щодо відомості продукції компанії та динаміки її вартості. Для визначення рівня впливу експортних постачань на вартість корпорації запропоновано до використання інтегральний показник, який характеризує рівень світової популярності машинобудівних компаній України і застосовується в умовах трансформаційної і посттрансформаційної економіки.

Ключові слова: торговий бренд, географія експорту, частка експорту, диверсифікація експортних постачань, вартість корпорації, показник рівня світової популярності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті