Методологічні аспекти формування системи соціальної відповідальності туристичного бізнесу

Автор(и)

  • Лариса Михайлівна Чепурда Черкаський державний технологічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.40.2015.88099

Ключові слова:

методологія, система соціальної відповідальності, туристичний бізнес, складові системи соціальної відповідальності, система маркетингової підтримки

Анотація

Досліджено методологічні аспекти соціальної відповідальності бізнесу, розглянуто сучасні підходи до визначення сутності поняття «соціальна відповідальність». Представлено основні складові системи соціальної відповідальності туристичного підприємства та визначено зміст системи маркетингової підтримки соціальної відповідальності туристичного підприємства.

 

Посилання

Гальчак Х. Р. Соціальна відповідальність бізнесу в ринкових умовах господарювання / Х. Р. Гальчак // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – № 698. – С. 140–146.

Зарецкий А. Д. Корпоративная социальная ответственность : мировая и отечественная практика / А. Д. Зарецкий, Т. Е. Иванова // Успехи современного естествознания. – 2011. – № 12. – С. 91–93.

Король С. Інституційний підхід до соціальної відповідальності бізнесу / С. Король // Вісник КНТЕУ. – 2013. – С. 42–55.

Крикун В. А. Сутність та еволюція концепції соціальної відповідальності бізнесу / В. А. Крикун // Науковий вісник ХДУ. – 2014. – Ч. І. – С. 91–94. – (Серія : Економічні науки).

Мельник С. Становлення соціально орієнтованого бізнесу в Україні як складова державної соціальної політики / С. Мельник // Україна : аспекти праці. – 2008. – № 5. – С. 32–36.

Разумовская А. Л. Маркетинг услуг. Настольная книга российского маркетолога-практика / А. Л. Разумовская, В. М. Янченко. – М. : Вершина, 2006. – 496 с.

Роббинс С. П. Менеджмент : учебник для вузов ; пер. с англ. / С. П. Роббннс, М. Коултер. – [8-е изд.]. – М. : Вильямс, 2007. – 1056 с.

Серікова О. М. Соціальна відповідальність партнерів трудових відносин як чинник раціонального використання трудового потенціалу : теоретико-методологічний підхід / О. М. Серікова // Бізнес Інформ. – 2013. – № 11. – С. 234–239.

Сивак О. Б. Соціальна відповідальність в підприємницькій діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід / О. Б. Сивак // Вісник ЖДТУ. – 2012. – Вип. 1 (22). – С. 333–338.

Третьяк О. А. Сетевые формы межфирменной кооперации: подходы к объяснению феномена / О. А. Третьяк, М. Н. Румянцева // Российский журнал менеджмента. – 2003. – № 2. – С. 25–50.

Управління якістю туристичних послуг : теоретико-методологічні аспекти : [монографія] / Чепурда Л. М., Таньков К. М., Скрипник Л. В., Чепурда Г. М. ; за заг. ред. д.т.н., проф. Ю. Г. Леги ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2014. – 199 с.

Friedman M. The social responsibility of business is to increase its profits / M. Friedman // The New York Times Magazine. – 1970. – September 13. – P. 32–33.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті