Використання методів форсайт у формуванні позитивного іміджу регіонів
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.37.2014.88271Анотація
В науковій статті автором запропоновано та розглянуто можливість використання методів Форсайт у формуванні позитивного іміджу регіонів. Розглянуто передумови, що сприяли розвитку Форсайту; розглянуто розвиток Форсайт-досліджень в Україні; визначено роль Форсайт технологій у формуванні іміджу регіонів; наведено найбільш розповсюджені технології Форсайт; виділено та охарактеризовано декілька методів Форсайт, що рекомендовано автором використовувати у формуванні позитивного іміджу регіону; визначено переваги використання Форсайт-технологій у формуванні іміджу регіонів.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Е. Васильконова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).