Способи підвищення ефективності контекстної реклами для підприємства машинобудування

Автор(и)

  • Олександр Вікторович Сиваченко Запорізький національний університет,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.4.40.2015.88424

Ключові слова:

маркетингова комунікація, пошукова система, контекстна реклама, попит, підприємство машинобудування

Анотація

У статті проаналізовано проблеми ефективності налаштування контекстної реклами для підприємства машинобудування. Показано механізм роботи контекстної реклами та історію його розвитку. Відмічено позитивні риси такого каналу комунікації. Надано рекомендації щодо географічних налаштувань реклами. Показано важливість розуміння потреби споживача як ключової здатності підприємства задовольнити попит. Обґрунтовано важливість попереднього визначення запитів, що не відповідають товарній категорії та властивостям продукту. Показано прийоми роботи із запитами неплатоспроможної аудиторії. Вказано підхід до ідентифікації та можливого використання інформаційних запитів. Поглиблене вивчення тематики показало наявність неякісних ключових слів, що пропонує система, та способи роботи з такими запитами. Результати дослідження можуть бути цікаві для маркетологів на підприємствах машинобудування та в інших галузях.

Посилання

Каптюхин Р. В. Современные методики реализации эффективных рекламных коммуникаций коммерческих компаний в сети интернет / Р. В. Каптюхин // Теория и практика общественного развития. – 2013. – №. 9. – С. 320-322.

Омельницкий Б. А. Методы оценки эффективности контекстной рекламы / Б. А. Омельницкий // Интернет-маркетинг. – 2006. – №. 6. – С. 372-380.

Соколова Ю. О. Зростання ролі Інтернет-реклами як інструменту рекламного менеджменту /Ю. О. Соколова, А. Ю. Яблуновська // Держава та регіони. – 2014. – № 1-2. – С. 214-218. – (Серія : Соціаль-

ні комунікації).

Совершаева С. В. Контекстная реклама как инструмент интернет маркетинга на российском рынке: анализ основных систем размещения / С. В. Совершаева // Проблемы современной экономики. – 2013. – №. 1. – С. 122.

Gurram D. Issues and challenges in advertising on the web / D. Gurram, B. V. Babu, V. Pellakuri // International

Journal of Electrical and Computer Engineering (IJECE). – 2014. – Т. 4, №. 5. – С. 810-816.

Roth D. W. Internet advertising system : U.S. patent No. 6285987 / D. W. Roth, D. Salisbury. Washington, DC : U.S. Patent and Trademark Office, 2001.

Фирменный магазин АО «Мотор Сич». Каталог продукции [Электронный ресурс] : Официальный сайт «Мотор Сич». – Режим доступа : http://tnp.motorsich.com/

Подбор слов [Электронный ресурс] : Официальный сайт ООО «Яндекс». – Режим доступа : https://wordstat.yandex.ru.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті