Пошук


 
Випуск Назва
 
Том 1, № 42 (2016) Перспективи розвитку маркетингових екологічних інновацій Анотація  PDF
Олена Віталіївна Коломицева, Лідія Сергіївна Васильченко, Ірина Володимірівна Горяна
 
Том 1, № 42 (2016) Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів Анотація  PDF
Олена Віталіївна Коломицева, Ірина Володимирівна Горяна, Лідія Сергіївна Васильченко
 
Том 1, № 45 (2017) Суб’єкти та цільові аудиторії в системі маркетингу міста Анотація  PDF
Ірина Михайлівна Буднікевич, Сергій М Закосович
 
№ 49 (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АПК Анотація  PDF
Юлія Олегівна Суботіна
 
Том 4, № 40 (2015) Стратегія та фактори конкурентоспроможності регіону Анотація  PDF
Віра Олексіївна Шпильова, В. П. Малюков
 
Том 2, № 45 (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА Анотація  PDF
Ірина Володимирівна Ганжала, Тетяна Анатоліївна Пальонна, Тетяна Іванівна Бурцева
 
№ 47 (2017) ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЇ ІЗ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЮ ЕНЕРГЕТИКОЮ Анотація  PDF
Сергій Ярославович Войтович, Оксана Орестівна Войтович, Олег Володимирович Ковальчук
 
№ 48 (2018) EVENT-МАРКЕТИНГ В ПРОГРАМАХ ПРОСУВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ РЕГІОНУ Анотація  PDF
Ірина Михайлівна Буднікевич, Ірина Іванівна Гавриш, Інга Анатоліївна Крупенна
 
Том 1, № 41 (2016) Економіко-математичні методи в маркетинговій діяльності підприємства Анотація  PDF
Олена Віталіївна Коломицева, Тетяна Іванівна Бурцева, Тетяна Анатоліївна Пальонна
 
Том 2, № 39 (2015) Регіональний інформаційний маркетинг як інструмент забезпечення економічного розвитку регіону Анотація  PDF
Юлія Олександрівна Коваленко
 
Том 2, № 43 (2016) МАРКЕТИНГ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ ПОСЛУГ Анотація  PDF
Василь Франчук, Ольга Стасюк
 
№ 49 (2018) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ НА РИНКУ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ ПОСЛУГ Анотація  PDF
Ірина Генадіївна Черданцева, Людмила Сільвестрівна Ібрагімова, Еміль Юсирович Ібрагімов
 
Том 2, № 42 (2016) ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ Анотація  PDF
Олена Віталіївна Коломицева, Анжеліка Олегівна Боковня
 
Том 2, № 39 (2015) Соціальний напрям маркетингового управління регіональним продовольчим ринком Анотація  PDF
Ольга Строкань, Олена Миколаївна Пригодюк
 
№ 50 (2018) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРИВАБЛИВОСТІ ТЕРИТОРІЙ ДЛЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ «НАСЕЛЕННЯ» Анотація  PDF
Ірина Михайлівна Буднікевич, Ірина Іванівна Гавриш
 
0 - 0 з 15 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо