ІМІДЖЕВІ ЗРУШЕННЯ В СОЦІАЛЬНОМУ ТА РЕГІОНАЛЬНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ В РОЗРІЗІ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.42.2016.120048Ключові слова:
процеси кластеризації, імідж, іміджеві зрушення в соціальному та регіональному менеджменті, імідж-стратегії, світовий досвід кластероутворення, іміджева складова в системі інтересів розвитку кластеризаціїАнотація
У статті обґрунтовано необхідність дослідження впливу кластеризації на активізацію імі- джевих процесів у соціальному та регіональному менеджменті. Досліджено світовий досвід класте- роутворення в розрізі іміджевих зрушень у соціальному та регіональному менеджменті. Обґрунто- вано необхідність формування концептуального бачення соціального менеджменту та залучення його унікальних можливостей у формуванні позитивного іміджу процесів кластеризації. Визначено, що кластеризація акумулює регіональні та інтелектуальні активи і, як результат, дозволяє сформу- вати позитивний вектор іміджевих зрушень територіального розвитку. Доведено, що кластеризація є ефективним інструментом регіонального іміджмейкінгу. Зазначено, що формування пріоритетних напрямів розвитку кластерів з урахуванням іміджевих зрушень у соціальному та регіональному ме- неджменті має бути націлене на створення ефективної інфраструктурної, правової, інформаційної, фінансової, наукової, матеріально-технічної платформ розвитку території, що забезпечує форму- вання безперервного ланцюжка: «ядро кластеру – учасники кластеру – державні органи – інновацій- ний (соціальний, освітній) проект – синергетичний ефект – імідж регіону».Посилання
Ленчук Е. Б. Кластерный подход в стратегии инновационного развития зарубежных стран [Электронный ресурс] / Е. Б. Ленчук, Г. А. Власкин // Экономический портал. – 2010. – Режим доступа : http://institutiones.com/strategies/1928-klasternyj-podxod-v-strategii-innovacionnogo-razvitiya-zarubezhnyx-stran.html
Запатрина И. В. Потенциал публично-частного партнерства для развивающихся экономик [Электронный ресурс] / И. В. Запатрина. – Киев, 2011. – Режим доступа : http://www.pppinrussia.ru/userfiles/up-load/files/Library/book-ppp-september-2011.pdf
Державне управління : плани і проекти економічного розвитку : монографія / [за заг. ред. О. Ю. Кучеренка, І. В. Запатріної]. – К. : ВІП, 2006. – 624 с.
Матросова Л. М. Формування кластерів в регіональній економіці / Л. М. Матросова // Часопис економічних реформ. – 2011. – № 2. – С. 114–118.
Гавра Д. Построение интегральной модели имиджа государства в мировом информационном процессе [Электронный ресурс] / Д. Гавра. – Режим доступа:http://www.rcanalitik.ru/publikacii/izdaniya_centra_analitik/
metodiki/postroenie_integralnoj_modeli_imidzha_gosudarstva_v_mirovom_i nformacionnom_p
Галумов Э. А. Имидж против имиджа / Э. А. Галумов. – М. : Известия, 2005. – 552 с.
Королько В. Г. Імідж України : стан і чинники формування / В. Г. Королько // Українське суспільство : десять років незалежності. Соціологічний моніторинг та коментар науковців / [за ред. В. М. Ворони, М. О. Шульги]. – К. : Ін-т соціології НАН України, 2001. – С. 246–259.
Мамонтова Е. В. Регіональна іміджева стратегія як фактор консолідації українського суспільства : символічний аспект [Електронний ресурс] / Е. В. Мамонтова. – Режим доступу : http: //www.nbuv.gov.ua/ejournals/tppd/2008-4/R_1/09mevssa.pdf
Нагорняк Т. Образ, імідж, бренд і репутація території в політичній науці і практиці / Т. Нагорняк // Трибуна. – 2010. – № 5–6. – С. 43–44.
Ріпка Ю. М. Зарубіжний досвід публічного врядування управління територією / Ю. М. Ріпка // Теорія та практика державного управління. – 2011. – Вип. 4. – С. 483–491.
Enright, M. The determinants of geographic concentration in industry / M. Enright // Working paper. Division of R. – 2005.
Huggins, R. The evolution of knowledge clusters progress and policy / Robert Huggins // Economic Development Quarterly. – November 2008. – Vol. 22.
Huggins, R. A network-based view of regional growth / Robert Huggins, Piers Thompson // Journal of Economic Geography. – Vol. 14, Issue 3. – P. 511–545.
Загоруйко И. А. Имидж региона : вопрос информацинного отображения и управленческих технологий регулирования / И. А. Загоруйко, Д. В. Солоха, О. В. Финагина // Вісник Донецького університету економики та права. – 2014. – № 2. – С. 42–47.
Зінченко О. А. Імідж регіону : проблеми економічного та соціального впливу в умовах глобалізації / О. А. Зінченко // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. – Вип. 293. Т. ХV. – Донецьк : ДонДУУ, 2014. – С. 249–256. – (Серія «Економіка»).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Людмила Іллівна Панкова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).