ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ ЗВІТНОСТІ ЗІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.57.2020.206259Ключові слова:
сталий розвиток, нефінансова звітність, звітність зі сталого розвитку, принципи, якісні характеристики, управлінняАнотація
У статті визначаються принципи формування звітності зі сталого розвитку, які забезпечують при її підготовці якісне змістовне наповнення та інформаційну цінність для прийняття ефективних управлінських рішень внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами. Розкрито актуальність складання звітності зі сталого розвитку, яка є основним інформаційним джерелом для оцінювання економічної, екологічної та соціальної результативності компанії. Проаналізовано структуру модульних стандартів GRI Standards. Зазначено внутрішні та зовнішні переваги складання звітності зі сталого розвитку. Проаналізовано суть принципів підготовки звітності зі сталого розвитку, наданих рекомендаціями GRI. Акцентовано увагу на основоположному принципі суттєвості. Наведено показники, які характеризують суттєві аспекти діяльності підприємства. Запропоновано перелік базових і додаткових принципів складання звітності зі сталого розвитку. Визначено якісні характеристики, яким має відповідати звітність зі сталого розвитку.
Посилання
Standards for investment decisions. Available at: http://finpost.com.ua/news/2148 (accessed 25 May 2020).
G4 Sustainability Reporting Guide. Available at: https://www.globalreporting.org/ resourcelibrary /Russian-G4-Part-One.pdf (accessed 25 May 2020).
Modular GRI Standards. Available at: https://www.globalreporting.org/standards/ (accessed 10 May 2020).
On reporting on sustainable development. Available at: https://www.globalreporting. org/information/ sustainability-reporting/Pages/default.aspx (accessed 25 April 2020).
Lokhanova, N. O. (2013). Accounting in the management system of economic stability of enterprises: an institutional approach: dissertation for the degree of Dr. Econ. Science. Odessa, 610 p. [in Ukrainian].
Basic principles of materiality approved in the Corporate Reporting Dialogue. Available at: www.corporatereportingdialogue.com (accessed 30 May 2020).
International standard for integrated reporting. Available at: http://integratedreporting.org/wp-content/uploads/ 2015/03/13-12-08-THE-INTERNATIONAL-IR-FRAMEWORK. docx_en-US_ru-RU.pdf (accessed 25 April 2020).
Law of Ukraine "On Accounting and Financial Reporting in Ukraine" of 16.07.1999, no. 996-XIV. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14 (accessed 30 May 2020).
Academic explanatory dictionary of the Ukrainian language. Available at: http://sum.in.ua/ (accessed 30 April 2020).
Melnyk, L. H., Dehtiarova, I. B. (2010). Synergetic basis of marketing innovations. Marketynh i menedzhment innovatsii, no. 1. pp. 67–77 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Oxana V. Budkо
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).