ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ УНІФІКАЦІЇ СИСТЕМ ОЦІНЮВАННЯ ГОТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.57.2020.206369Ключові слова:
готель, класифікація готелів, клас готелю, система оцінювання готелів, категоризації засобів розміщенняАнотація
У статті проаналізовано особливості систем оцінювання підприємств готельних господарств. З’ясовано, що в умовах збільшення кількості та зростання якості готельних послуг стає актуальною проблема систем оцінювання, категоризації та стандартизації підприємств. Досліджено понад 30 різних систем класифікації, що використовуються в міжнародній практиці. На сьогодні існує два варіанти створення систем оцінювання та стандартизації готельних підприємств: на основі сформованих спеціалізованими спілками готельєрів і профільними організаціями та визначених органами державної влади систем вимог. У статті досліджено особливості оцінювання готельних підприємств у різних країнах світу. За приклад було взято країни, що входять у десятку найбільш популярних серед туристів (Австрія, Швейцарія, Велика Британія, Німеччина, Канада, Франція, Сінгапур, США, Швеція, Іспанія).
У дослідженні доведено складність створення єдиної системи оцінювання готелів через різноманітність потреб туристів з різних країн світу. Обґрунтовано необхідність уніфікації систем оцінювання та створення єдиної світової системи категоризації готелів, що дасть можливість туристам з різних країн світу легше розуміти, чого очікувати від інтернаціональних категорій готелю. Саме через складність створення єдиної системи оцінювання готелів слід почати з уніфікації стандартів обслуговування у сфері додаткових послуг. Це дозволить туристам швидше визначити категорії готелів у різних країнах, а також сформує чітке уявлення про те, які характеристики повинна мати єдина світова система оцінювання готельних підприємств.
Посилання
Durovich, A. P. (2014). Conceptual approaches to the formation of models of quality of hotel services. Belarus v sovremennom mire: proc. of the XIII int. conf. Minsk: Izd. tsentr BGU, pp. 281–281. Available at: http://elib.bsu.by/handle/123456789/107872
Kotler, P. (ed.) (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston, 683 p.
Sokol, T. H. (2016). State regulation of the tourism market as an important factor in stimulating the development of tourism. Ukraina v suchasnomu sviti: vyklyky i mozhlyvosti:coll. of theses of int. sci. conf. for teachers, graduate students and students. Kyiv: Acad. pratsi, sots. vidnosyn i turyzmu, pp. 102–104 [in Ukrainian].
Lopez Fernandez, M. C. & Serrano Bedia, A. M. (2004). Is the hotel classification system a good indicator for quality? Tourism Management. Spain, vol. 25, no. 6, pp. 771–775.
Switzerland: Use of stars to classify hotels: public domain or trademark protected? Available at: http://condat.blogspot.com/2019/04 /switzerland-use-of-stars-to-classify.html
AAA Diamonds – for easy, reliable hotel selection. Available at: http://ww2.aaa.com/aaa/common/tourbook/ diamonds/ whatisthis.html
Classification of hotel establishment within the EU. Available at: http://ec.europa.eu/consumers/ecc/docs/hotel_establishment_classification_EU_en.pdf
Classification of hotels the USA. Available at: http://ivsoi.org/ archives/465
Guidelines for hotel classification in USA & UK. Available at: http://mystikalindia.com/2018/04/guidelines-for-hotel-classificationin-usa-uk/
Singapore hotels by ratings. Available at: http://www.streetdirectory.com/hotels/singapore/hotel_listing/ratings/
The most unique hotels in the world. Available at: http://www.quora.com/Hotels/What-are-the-most-unique-hotels-in-the-world
The travel & tourism competitiveness. Available at: http://reports.weforum.org/travel-and-tourism-competitivenessreport-2013/#section=chapter-1-1
Understanding the new French hotel rating system. Available at: http://europeupclose.com/article/french-hotel-rating-system/
VisitEngland. Hotel accommodation: quality standards. Available at: http://www.visitengland.com/en/stay/quality-ratings/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Hryhorii V. Medviediev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).