Управління конкурентоспроможністю підприємств у системі національного господарства

Автор(и)

  • Інна Олександрівна Парфенчук Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.41.2016.78062

Ключові слова:

конкурентоспроможність, управління конкурентоспроможністю, ринок, конкуренція

Анотація

Демократизація суспільного життя вимагає нових підходів і методів до управління. Конкурентоспроможність національної економіки є складовою підвищення рівня життя в країні, що для сьогодення є актуальним і необхідним.
У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності, управління конкурентоспроможністю, конкуренції з точки зору сучасних підходів. Проаналізовано чинники впливу управління конкурентоспроможністю підприємств у системі національного господарства. Запропоновано інноваційні шляхи управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання в національній економіці.

Посилання

Amosha, A. I., Ivanov, Ye. T. and Ivanov, S. Ye. (2003), Market canons and economy laws, Book 6: Applied social and economic analysis [Kanony rynka i zakony ekonomiky. Kn. 6: Prykladnyy sotsial'no-ekonomichnyy analiz], Donets'k, 596 p.

Holomsha, N. E. (2004), "Marketing research of milk and milk products market" ["Marketynhovi doslidzhennya rynku moloka ta molokoproduktsiyi"], Ekonomika APK, No.6, pp. 106–111.

"Hromadyans'ke suspil'stvo i formuvannya novoyi paradyhmy sotsial'no-ekonomichnoho rozvytku v umovakh hlobalizatsiyi":

materialy X Plenumu Pravlinnya Spilky ekonomistiv Ukrayiny ta Mizhnar. nauk.-prakt. konf. za zah. red. akad. AEN Ukrayiny, prof. V. V. Oskol'skoho (2015), Kyiv, 390 s.

Mintsberg, G., Quinn, J. B. and Hoshal, S. (2001), Strategic process: concepts, problems, solutions [Strategichsekiy protsess: kontseptsiyi, problemy, resheniya], St. Petersburg: Piter, 684 p.

"Nova paradyhma formuvannya stratehiy ekonomichnoyi bezpeky Ukrayiny u XXI st.": zb. nauk. prats' (2000), UAAN, Kyiv, 384 s.

Yaremenko, V. and Slipushko, O. (lexicographers) (2008), New explanatory dictionary of Ukrainian language: in 3 vol. [Novyy tlumachnyy slovnyk ukrayins'koyi movy: u 3 t.], Akonit, Kyiv, Vol. 1, 926 p.

Yaremenko, V. and Slipushko, O. (lexicographers) (2008), New explanatory dictionary of Ukrainian language: in 3 vol. [Novyy tlumachnyy slovnyk ukrayins'koyi movy: u 3 t.], Akonit, Kyiv, Vol. 2, 926 p.

Yaremenko, V. and Slipushko, O. (lexicographers) (2008), New explanatory dictionary of Ukrainian language: in 3 vol. [Novyy tlumachnyy slovnyk ukrayins'koyi movy: u 3 t.], Akonit, Kyiv, Vol. 3, 862 p.

Porter, M. E. (2003), Competitiveness [Konkurentsiya], Izdat. dom "Vil'yams", Moscow, 496 p.

Raizberg, B. A., Lozovskiy, L. Sh. and Starodubtseva, E. B. (1995), Modern economic dictionary, 2nd ed. [Sovremennyy ekonomicheskiy slovar', 2-ye izd.], INFRA-M, Moscow, 479 p.

Fatkhutdinov, R. A. (2005), Management by organization’s competitiveness, 2nd ed. [Upravleniye konkurentosposobnost'yu

orhanizatsii, 2-ye izd., ispr. i dop.], Izd-vo Eksmo, Moscow, 544 p.

Khaminich, S. Yu. and Pabat, A. A. (2012), Energy component of national economy competitiveness [Enerhetychna skladova konkurentospromozhnosti natsional'noyi ekonomiky], Lira LTD, Dnipropetrovs'k, 148 p.

Kheig, P., Kheig, N. and Morgan, K. E. (2005), Marketing research in practice: the main methods of market study [Marketingovye issledovaniya na praktike: osnovnye metody izucheniya rynka], BALANS-Biznes buks, Dnepropetrovsk, 312 p.

Chumachenko, M. H. (2005), "Economic model for estimation of the probability of Ukrainian enterprises bankruptcy" ["Ekonomichna model' otsinky ymovirnosti bankrutstva ukrayins'kykh pidpryyemstv"], Ekonomika ta derzhava, No. 3, pp. 34–41.

Chukhno, A. A. (2003), Post-industrial economy: theory, practice and their importance for Ukraine [Postindustrial'na ekonomika: teoriya, praktyka ta yikh znachennya dlya Ukrayiny], Lohos, Kyiv, 632 p.

Certo, S. and Peter, P. (1994), Strategic management: concepts and applications, Irwin, USA, 198 p.

Marck, A., Shieifer, A. and Visny R. (1988), "Management ownerships and market valuations: an empirical analysis", Journal of Financial Economics, Vol. 20, No. 2, pp. 78–91.

Quinn, J. B. (1980), Strategies for change: logistical incrementalism, Homewood, IL, Dow-Jones-Irwin, 234 p.

Whittigton, R. (1993), What is strategy and does it matter?, Routledge, London, 475 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті