ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЕКТІВ У СИСТЕМІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119880Ключові слова:
управління проектами, маркетингові проекти, життєвий цикл проекту, комплекс маркетингу, метод ScrumАнотація
У статті розглянуто основні підходи до класифікації проектів, визначено сутність та місце маркетингових проектів у системі проектного менеджменту. Проаналізовано класифікаційні характеристики маркетингових проектів. Узагальнено та систематизовано класифікацію маркетингових проектів. Наведено класифікацію маркетингових проектів залежно від напрямів у маркетингу. Виділено основні ознаки проектів, за якими їх можна інтерпрeтувати як маркетингові. Визначено, що маркетинговий проект – це цілеспрямований, спланований комплекс взаємопов’язаних заходів по створенню або зміні будь-якого об’єкта, спрямований на досягнення заздалегідь визначених маркетингових цілей протягом заданого періоду часу, при встановленому бюджеті і визначеній якості.
Досліджено доцільність застосування методу управління проектами Scrum для маркетингових проектів. Основна ідея методології Scrum – ітеративний підхід до планування і виконання проекту. Визначено принципові аспекти методу Scrum. Наведено ключові характеристики формування ефективної проектної команди відповідно до методології Scrum. Відзначено, що Scrum увібрав у себе основні успішні принципи організації виробництва, сформувавши гнучку і динамічну систему реалізації проектів, спираючись на творчий потенціал співробітників.
Посилання
Bushuyeva, N. S., Babayev, I. A., Yakovenko, V. B., Hrysha, O. V., Dzyuba, S. V. and Voytenko, A. S. (2010) Creative technologies for project and program management: monograph, «Samit-Knyha», Kyiv, Ukraine.
Dennis Lock. (2007) Project management (9th ed), GowerPublishing. Ltd. available at: https://saadsohail.files.
wordpress.com/2011/05/ pm-book.pdf
Novakivs'kyy, I. I. (2015), Project-oriented organizational management system as the goal of project management evolution. Problems of Economics and Management, Visnyk natsional'noho universytetu “L'vivs'ka politekhnika”, NU «L'vivs'ka politekhnika», Lviv, pp. 163–174.
Koval'chuk, K. F., Bandorina, L. M. and Savchuk, L. M. (2016), Assessment of the effectiveness of information and intellectual technologies: a monograph, IMA-pres. Dnipropetrovs'k.
Richman, L. (2011), Successful project management. 3d ed., American management association, New York, NY.
Vechkanova, E. S., Noskova, E. V. (2011), Main directions of the project management in marketing. Marketynh v Rossyy y za rubezhom, vol. 2, pp. 28–37.
Funtov, V. N. (2008), Fundamentals of project management in the company. 2nd ed., add., Piter, St.-Petersburg, Russia.
Wysocki, R. K., McGary, R. (2003), Effective project management. Traditional, Adaptive, Extreme. 3d ed. Іndianapolis: Wiley Publishing, Inc.
British Standard BS 6079-1:2000. Project management. Part 1: Guide to Project management.
Yarmolyuk, O. Ya., Sabirova, I. M. (2017), Using Scrum methodology in marketing activities of the enterprise, available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/7_2017_ukr/46.pdf
Sazerlend, D. (2016) Scrum: revolutionary project management method, Vydavnytstvo MIF, Moscow, Russia.
Prabhakar, R., Seetharamaiah, P. (2017) Organizational Strategies and Social Interaction Influence in Software Development Effort Estimation, IOSR Journal of Computer Engineering (IOSR-JCE), available at: http://iosrjournals.org/
Teslya, Yu. M., Biloshyts'kyy, A. O. (2012) A project view on improving the interaction of business, science and government in Ukraine, available at: http://urss.knuba.edu.ua/files/zbirnyk-11/53-56.pdf
Danchenko, O. B., Dzyuba, T. V. (2012), Use of marketing tools for identifying values in projects, Upravlinnya proektamy ta rozvytok vyrobnytstva, vol. №3(43), pp. 1–8, available at: https://www.google.ru/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi1ktnh8vXXAhUBuxQKHTAOA7AQFghHMAU&url=http%3A%2F%2Firbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64.exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2FUprv_2012_3_5.pdf&usg=AOvVaw2iOiaGO1LPAYQXQdxreqlr
Kolomytseva, O., Palonna, T. and Burceva, T. (2016), Economic and mathematical methods in marketing activity of the enterprise, Collection of scientific works of Cherkasy State Technological University, vol.41, no.1, pp.5-9.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Вікторівна Шевченко, Марина Василівна Давиденко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).