МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОГО КРЕДИТУВАННЯ В БАНКУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119905Ключові слова:
банк, кредит, корпоративне кредитування, стратегія, аналізАнотація
У статті визначено необхідність стратегічного управління процесами розвитку ринку корпоративного кредитування; здійснено аналіз результатів кредитної діяльності банків України; запропоновано методику формування стратегії розвитку корпоративного кредитування банку, з визначенням особливостей кожного з етапів, які виокремлено. Визначено основні завдання стратегії розвитку корпоративного кредитування: створення надійної й ефективної інфраструктури ринку корпоративного кредитування; урахування регіональних і локальних особливостей розвитку різних під-приємств, можливостей регіональних банківських систем та механізмів корпоративного кредитування банків; створення умов для запобігання та пом'якшення можливих майбутніх криз; створення ефективного ринку корпоративного кредитування. Доведено необхідність використання певних принципів при побудові та впровадженні стратегії.
Посилання
Encyclopedia of banking of Ukraine (2001), ed. V. S. Stelmakh, In Yure, Kyiv.
Higgins, J. M. (1983), Organizational policy and strategic management: text and cases: 2nd ed., The Drydent Press, Chicago.
Pierce, J., Robinson, R. (2013), Strategic management. 12th ed., Pieter, Saint Petersburg, Russia.
Monetary and supervisory statistics: a methodological comment of the NBU, available at: https://bank.gov.ua/doccatalog/document?id=43756396
Johnson, G., Scholes, K. (2006), Exploring corporate strategy: text and cases, Financial Times, pp. 25–27.
Kuznyetsova, L. V. (2012), Modern approaches to the planning of financial activities of banking institutions, Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky, vol. 1, No. 5, pp. 123–126.
Enduring ideas: the GE–McKinsey nine-box matrix (2008), McKinsey & Company, available at: http://www.mckinsey. com/insights/strategy/ enduring_ideas_the_ge_and_mckinsey_nine-box_matrix
Sotskaya, Y. I. (2015), Features of formation of development strategies in Ukrainian banks European, Journal of Economics and Management Sciences, Austria, vol. 2, рр.38–40.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Людмила Вікторівна Кузнєцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).