МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОГО КРЕДИТУВАННЯ В БАНКУ

Автор(и)

  • Людмила Вікторівна Кузнєцова Одеський національний економічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119905

Ключові слова:

банк, кредит, корпоративне кредитування, стратегія, аналіз

Анотація

У статті визначено необхідність стратегічного управління процесами розвитку ринку корпоративного кредитування; здійснено аналіз результатів кредитної діяльності банків України; запропоновано методику формування стратегії розвитку корпоративного кредитування банку, з визначенням особливостей кожного з етапів, які виокремлено. Визначено основні завдання стратегії розвитку корпоративного кредитування: створення надійної й ефективної інфраструктури ринку корпоративного кредитування; урахування регіональних і локальних особливостей розвитку різних під-приємств, можливостей регіональних банківських систем та механізмів корпоративного кредитування банків; створення умов для запобігання та пом'якшення можливих майбутніх криз; створення ефективного ринку корпоративного кредитування. Доведено необхідність використання певних принципів при побудові та впровадженні стратегії.

Посилання

Encyclopedia of banking of Ukraine (2001), ed. V. S. Stelmakh, In Yure, Kyiv.

Higgins, J. M. (1983), Organizational policy and strategic management: text and cases: 2nd ed., The Drydent Press, Chicago.

Pierce, J., Robinson, R. (2013), Strategic management. 12th ed., Pieter, Saint Petersburg, Russia.

Monetary and supervisory statistics: a methodological comment of the NBU, available at: https://bank.gov.ua/doccatalog/document?id=43756396

Johnson, G., Scholes, K. (2006), Exploring corporate strategy: text and cases, Financial Times, pp. 25–27.

Kuznyetsova, L. V. (2012), Modern approaches to the planning of financial activities of banking institutions, Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky, vol. 1, No. 5, pp. 123–126.

Enduring ideas: the GE–McKinsey nine-box matrix (2008), McKinsey & Company, available at: http://www.mckinsey. com/insights/strategy/ enduring_ideas_the_ge_and_mckinsey_nine-box_matrix

Sotskaya, Y. I. (2015), Features of formation of development strategies in Ukrainian banks European, Journal of Economics and Management Sciences, Austria, vol. 2, рр.38–40.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті