ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ НА РИНКУ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Ірина Генадіївна Черданцева Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Ukraine
  • Людмила Сільвестрівна Ібрагімова Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Ukraine
  • Еміль Юсирович Ібрагімов Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.49.2018.136339

Ключові слова:

спортивно-оздоровчі послуги, фітнес-клуби, фітнес-ринок, маркетинг спортивно-оздоровчих послуг

Анотація

У статті досліджується перспективність застосування маркетингової концепції на ринку спортивно-оздоровчих послуг, аналізуються результати маркетингових досліджень даного ринку, визначається доцільність застосування маркетингових інструментів для вирішення проблем розвитку ринку спортивно-оздоровчих послуг України.

Посилання

Michuda, A. V., Pryimak M. S. (2004) Obiektyvno-subiektyvni vidnosyny na Ukrainskomu rynku fizkulturno–ozdorovchykh posluh. Aktualni problemy fizychnoi kultury i sportu. №4. PP. 116–125 [in Ukrainian].

Myshchenko, Y. A. (2002) Stratehyia obuchenyia naselenyia polzovanyiu ozdorovytelnymy usluhamy fytnestsentrov. Novoe v ekonomycheskoi kybernetyke: (Sb.nauchn.st.) Pod obshch. red. Yu.H. Lysenko; Donetskyi nats. un-t. Dystantsyonnoe obuchenye. Donetsk: DonNU. №1. PP. 103–108 [in Ukrainian].

Yshchenko, A. A., Myshchenko, Y.A. (2002) Proektnyi menedzhment v orhanyzatsyy deiatelnosty predpryiatyi, okazyvaiushchykh sportyvno-ozdorovytelnye usluhy naselenyiu. Modely upravlenyia v rynochnoi ekonomyke: (sb. nauch. tr.) Obshch. Red. Yu.H.Lesenko; Donetskyi nats. un-t. Donetsk: DonNU. spets. vypusk. PP. 334–340 [in Ukrainian].

Prudyvus, K. O., Aloshyn, Ye. V. (2008) Problemy sportyvnoho menedzhmentu na Ukraini. Aktualni problemy fizychnoi kultury i sportu. №6. PP. 53–59 [in Ukrainian].

Rusynovych, S. Obzor rynka fytes-usluh Ukrayny. URL: http://www.marketing-ua.com/articles.php? articleId=4388 [in Ukrainian].

Romanenko, H. Na razmer menshe: kryzys stymulyruet razvytye novykh formatov fytnes-klubov URL: http://delo.ua/sport/na-razmer-menshe-krizis-stimuliruet-razvitie-novyh-formatov-fit-300729/ [in Ukrainian].

Fedoryshyna, K. Kak chuvstvuiut sebia sportkluby v kryzys URL: http://minfin.com.ua/2015/05/04/7003568/ [in Ukrainian].

Tyshyna, N. Rozvytok fitnes-industrii:tendentsii ta perspektyvy. URL: http://nbr.com.ua/ua/news/855 [in Ukrainian].

Martynenko, Yu. Nesportyvno: rynok fytnes-usluh prosel v 4,3 raza. URL: http://delo.ua/author/23147/ [in Ukrainian].

Sereda, O. Rynok fytnessa v Ukrayne upal pochty v piat raz. Naselenye zabrosylo trenyrovky. URL: http://strana.ua/news/10115-ukraincam-ne-hvataet-deneg-na-sportzaly.html [in Ukrainian].

Stepanova, O. N. (2005) Upravlenye marketynhovoi deiatelnostiu v fyzkulturno-sportyvnoi orhanyzatsyy: kontseptualnyi podkhod y elementy tekhnolohyy. Teoryia y praktyka fyzycheskoi kultury. №2. PP. 42–49 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Номер

Розділ

Статті