ОНЛАЙН-АУКЦІОН ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ АВТОМОБІЛІВ З ПРОБІГОМ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.57.2020.206253Ключові слова:
електронна комерція, онлайн-аукціон, стимулювання продажів, автомобілі з пробігомАнотація
У статті досліджено сутність онлайн-аукціону як середовища просування товарів через технологію електронної комерції, що швидко розвивається і змінюється. Метою статті визначено дослідження теоретичних питань, пов’язаних з виявленням особливостей функціонування онлайн-аукціонів для стимулювання продажів автомобілів з пробігом. Об’єктом дослідження є процеси, що відбуваються в середовищі електронної торгівлі. Визначено основні принципи формування бізнес-моделі онлайн-аукціону, розглянуто основні типи аукціонів, а саме: стандартний, голландський, аукціон одночасної пропозиції, аукціон закритих пропозицій та подвійний. Розкрито переваги та недоліки онлайн-аукціонів у процесі проведення торгів. Визначено групи аукціонів в Україні. Досліджено процес продажу автомобілів з пробігом на аукціоні та описано його основні етапи. У статті на основі досвіду спеціалізованої міжнародної компанії «АЛД Автомотів Україна» (ALD Automotive Ukraine) проаналізовано діяльність онлайн-аукціону для продажу автомобілів з пробігом, а також визначено сильні (доступ до повної інформації, наявність найпотужніших інструментів підбору автомобіля за технічними характеристиками, зменшення витрат, пов’язаних з рекламною кампанією, повна автоматизація процесу обслуговування потенційних клієнтів, підтримка зворотного зв’язку з клієнтом, швидке інформування партнерів і клієнтів щодо нових послуг, відсутність корупційних схем, післяпродажна підтримка та вирішення спірних питань тощо) та слабкі (часта відсутність можливості для покупця оглянути автомобіль особисто, можлива довготривала доставка товару і т. д.) сторони застосування онлайн-аукціонів для стимулювання продажів автомобілів з пробігом.
Посилання
Savinov, Yu. A., Alymov, M. O. (2010). Internet auctions in international trade. Rossijskij vneshnejekonomicheskij vestnik, no. 4, pp. 33–45 [in Russian].
Bereza, A. M., Kozak, I. A., Levchenko, F. A. (2004). Electronic commerce. Kyiv: KNEU, 108 p. [in Ukrainian].
Vinarik, L. S., Shchedrin, A. N., Vasilieva, N. F. (2003). Online electronic market: formation, problems. Donetsk: IEP NAN Ukrayiny, 176 p. [in Russian].
Halochkin, O. V., Halochkina, O. O. The state of e-commerce in Ukraine: realities and prospects. Available at: http://bsfa.edu.ua/files/konf/22032013/s5/Halochkin.pdf.
Vekshinsky, A., Tyvin, L. (2012). Internet marketing as a new direction in the modern concept of interaction marketing. Tehniko-tehnologicheskie problemy servisa, no. 2 (20), pp. 102–108 [in Russian].
Lyashenko, G., Motkalyuk, R. (2013). Internet marketing and its tools. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy (ekonomika, pravo), no 3, pp. 59–65 [in Ukrainian].
simple steps to increase e-commerce sites conversion in 2017–2018. Available at: https://www.plerdy.com/en/blog/30-steps-for-increase-conversion.
Vasilyev, Yu. Yu. (2017). E-commerce as a tool for promotion of goods in the home appliances market. Internauka: Int. sci. journ., no 1 (23), vol. 2, pp. 29–34 [in Ukrainian].
Official site eBay Inc. History. Available at: http://www.ebayinc.com/list/milestones.
Fedorychak, V. E-commerce in Ukraine 2018: facts, figures and interesting statistics. Available at: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/.
Description of the project. Internet auction. AMB Group. Available at: http://istway.kiev.ua.
ALD carmarket. Available at: https://aldcarmarket.com.ua/pro-ald-automotive.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ivan V. Brusko, Maxym V. Redchyts
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).