ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В АНТИКРИЗОВІ ПРОГРАМИ ГРАВЦІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248433Ключові слова:
маркетингові інструменти, антикризовий маркетинг, антикризові програми, туристичний маркетинг, туристичний сектор, туристичний ринок, туроператориАнотація
В статті обґрунтована важливість імплементації маркетингових інструментів в антикризові програми провідних гравців туроператорського сегменту вітчизняного туристичного ринку. Відзначено, що антикризовий маркетинг спрямований на допомогу гравцям туристичного ринку ідентифікувати перспективність ринку, розробити стратегічні напрямки та обрати тактичні інструменти виходу з кризової ситуації з найменшими втратами. Розглянуті наслідки для туристичного сектора спричинені нинішньою кризою: економічні наслідки, наслідки для засобів до існування і цілей в області сталого розвитку, наслідки для довкілля і зміни клімату, культурні наслідки. Зауважено, що нинішня криза формує безпрецедентні можливості трансформації взаємин туризму з природою, кліматом і економікою. Відмічені інноваційні стратап-проєкти, які пропонується рішення для туристичної галузі для нівелювання наслідків пандемії, адаптації до обмежень та нових вимог. Проаналізована діяльність найкрупніших туроператорів України в умовах сучасної кризи та їх взаємодії з туристичними агенціями та туристами: Анекс Тур, Join UP!, TUI Україна. Зроблено висновок, що незважаючи на складну ситуацію з пандемією, карантинні обмеження та локдауни, повторні хвилі COVID-19, обмеження для в’їзду та перебування за багатьма популярними туристичними напрямками, більшість туроператорів не згорнули маркетингову активність, а адаптувалися під реалії пандемії. Відзначено, що гравці туристичного ринку України повинні враховувати ряд чинників, які визначатимуть споживчу поведінку та підбирати адекватні маркетингові антикризові інструменти.
Посилання
Власник ANEX Tour Group Нешет Кочкар про вплив коронавірусу на туристичний сектор Туреччини URL: https://www.utg.net.ua/news/vlasnik_anex_tour_group_neshet_kochkar_pro_vpliv_covid-19_na_turizm_turechchini
Join UP! за 3 сезони вклала у внутрішній туризм 60 мільйонів, але скоротила інвестиції до 1 мільйона URL: https://www.epravda.com.ua/news/2020/02/11/656912/
Join UP! оновив умови перебронювання та ануляції турів на період карантину URL: https://joinup.ua/uk/news/join-up-onoviv-umovi-perebronyuvannya-ta-anulyatsiyi-turiv-na-period-karantinu/
Єврокомісія підтримала намір Німеччини надати 1,25 мільярда євро туроператору TUI. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/3166376-evrokomisia-pidtrimala-namir-nimeccini-nadati-125-milarda-evro-turoperatoru-tui.html
Как пандемия способствовала цифровой трансформации туроператора TUI. URL: https://www.itweek.ru/digitalization/article/detail.php?ID=218150&utm_source=theme-articles-right&utm_medium=link
Концептуальная записка: COVID-19 и перестройка сектора туризма. Август 2020 г. URL: https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_covid-19_and_transforming_tourism_russian.pdf
Крупенна І.А. Огляд пропозиції маркетингових цифрових інструментів від стартап-проектів в індустрії туризму та подорожей. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства» в рамках проекту #DigEco програми #ErasmusUA. 9-10 вересня 2021 року. Маріуполь: ТДАТУ. 2021. – 135 с. – С.81-85
Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації. URL: https://www.unwto.org/
Офіційний сайт туристичного оператора Anex Tour URL: anextour.com.ua
Офіційний сайт туристичного оператора Join UP! URL: https://joinup.ua
Офіційний сайт Туроператора TUI Україна URL: https://www.tui.ua/about/
ТОП 20 туроператорів (ТО) виїзного туризм.у URL: http://www.turprofi.com.ua/rejtingi/2639-top-20-turoperatorov-vyezdnogo-turizma
Як ми внутрішній туризм розвивати хотіли і чому з цього нічого не вийшло URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2020/02/11/656907/
Healing solutions for tourism challenge URL: https://www.unwto.org/healing-solutions-tourism-challenge
Tourism Policy Responses to the coronavirus (COVID-19) URL: https://www.oecd.org/coronavirus/policy-responses/tourism-policy-responses-to-the-coronavirus-covid-19-6466aa20
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO), «Museums around the world in the face of COVID -19», 2020, URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000373530
UNWTO, World Tourism Barometer, vol. 18, No. 3, June 2020, Madrid, URL: https://doi.org/10.18111/wtobarometereng
UWTO, «COVID-19: Measures to Support Travel and Tourism», available at https://www.unwto.org/covid-19-measures-to-support-travel-tourism
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).