МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ БЛІЦКОНКУРСУ НА НОВИЙ ЛОГОТИП ЧЕРНІВЕЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧА У ПАНДЕМІЙНИЙ ПЕРІОД
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248483Ключові слова:
маркетинг, логотип, конкурс логотипів, бліцконкурс логотипів, логотип навчального закладу, логотип Чернівецького національного університету імені Юрія ФедьковичаАнотація
Автор статті описує маркетингові аспекти організації бліцконкурсу на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у пандемійний період. У статті описано типові бар’єри, з якими стикаються організатори конкурсів для навчальних закладів. Подано детальний опис методики проведення успішного конкурсу на новий логотип.
Основними пунктами в організації бліцконкурсу автор визначає такі, як: чітке визначення цільової аудиторії бліцконкурсу, тривалість конкурсу, мотив участі в конкурсі потенційних учасників, проведення експертної оцінки конкурсних проєктів, текст положення про конкурс.
Поетапно описуються кроки з організації бліцконкурсу. На першому етапі відбувається збір конкурсних робіт. Важливими складовими тут виступають умови конкурсу, які автор детально описує. На другому етапі відбувається експертна оцінка та затвердження нового логотипу. Успішне завершення конкурсу також залежить від добре підготовлених умов для проведення експертних оцінок та інших завершальних актів.
Посилання
Бліцконкурс на новий логотип університету: офіційний web-сайт Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://www.chnu.edu.ua/index.php?page=ua/news&data[5012][id]=12538&fbclid=IwAR0aFzkuK9VFqXOY4ald5cTb5R4HthknkwngQtlHFukPOiFtQbLwtgcFxi8
Положення про бліцконкурс зі створення логотипа Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича: офіційний web-сайт Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1Ben5xsZvDMJE_UYNqrq8CRiuCiPa9isL/view
Бліцконкурс на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.facebook.com/chnu.edu.ua/photos/a.1667947383475211/2595074040762536/
Результати бліцконкурсу на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.facebook.com/chnu.edu.ua/photos/a.1668162786787004/2610443369225603/
Запрошуємо навчатися до Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.facebook.com/chnu.edu.ua/photos/2868321000104504
Вітаємо маму та доньку! Нові традиції ЧНУ. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.facebook.com/chnu.edu.ua/photos/2690512121218727/
4-й серед ЗВО західного регіону України. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.facebook.com/chnu.edu.ua/photos/2723784894558116/
Конкурс реклами спеціальності в соцмережах. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.facebook.com/chnu.edu.ua/photos/2872229443046993
Західноукраїнський національний університет оголошує конкурс на розробку логотипу! [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://ternopoliany.te.ua/zhittya/50565-zakhidnoukrainskyi-natsionalnyi-universytet-oholoshuie-konkurs-na-rozrobku-lohotypu#
Завершився конкурс на найкращий логотип ЗУНУ. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://www.gazeta1.com/statti/zavershyvsya-konkurs-na-najkrashhyj-logotyp-zunu/
Конкурс на новий логотип Волинського національного університету: оголосили переможця. [Електронний ресурс]: – Режим доступу: https://pershyj.com/p-konkurs-na-novii-logotip-volinskogo-natsionalnogo-universitetu-ogolosili-peremozhtsya-45441
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).