МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ КОНКУРЕНТНОМУ РИНКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248547

Ключові слова:

маркетингове середовище, вивчення, конкурент, машинобудівне підприємство, промисловий ринок, переваги

Анотація

Розглянуто основні етапи вивчення маркетингового середовища підприємства як сучасної маркетингової методики на промисловому ринку шляхом розкладу його на складові частини. Запропоновано приклад охарактеризованих споживчих переваг, які необхідні для впровадження нового продукту машинобудівної галузі. Визначено структуру внутрішніх та зовнішніх маркетингових показників машинобудівного підприємства, які лежать в основі вивчення маркетингового середовища на конкурентному ринку. Представлена модель оцінки споживчих переваг машинобудівних підприємств. 

Біографія автора

Наталія Цибко, Черкаський державний технологічний університет

здобувач освітньо-наукового рівня вищої освіти доктор філософії за спеціальністю 075 «Маркетинг»

Посилання

Harkavenko S. S. (2002) Marketing: Textbook. Кyiv: Libra, [in Ukrainian].

Kotler F. (1998) Marketing, management. Analysis, planning, implementation and control. SPb: Peter, [in Russian].

Voichak A. V. (2001) Marketing research: educational and methodological manual for independent study of the discipline. Kyiv: KNEU, [in Ukrainian].

Kotler F. (1996) Marketing Basics: Transl. from Engl. Moscow: Progress, 324 p. [in Russian].

Dixon P.R. (1998) Marketing management. Moscow: ZAO «Izd-vo Binom», 560 p. [in Russian].

Syhyda L.O. Factors of the enterprise marketing environment and their impact on the distribution marketing policy [Text], URL: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48085

Kolomytseva O.V., Vasilchenko L.S. Features and stages of formation of marketing communication strategy of the enterprise / Marketing technologies in the context of globalization of the economy of Ukraine: thesis add. XV International Scientific and Practical Conference, Khmelnytsky, November 26-28. 2020

Beliaevskii I.K. (2001) Marketing Research: Information, Analysis, Forecast: A Study Guide. Moscow: Finance and statistics, 256 p. [in Russian].

Churchill G.A. (2001) Marketing research. SPb: Peter, 448 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-21

Номер

Розділ

Статті