МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ КОНКУРЕНТНОМУ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248547Ключові слова:
маркетингове середовище, вивчення, конкурент, машинобудівне підприємство, промисловий ринок, перевагиАнотація
Розглянуто основні етапи вивчення маркетингового середовища підприємства як сучасної маркетингової методики на промисловому ринку шляхом розкладу його на складові частини. Запропоновано приклад охарактеризованих споживчих переваг, які необхідні для впровадження нового продукту машинобудівної галузі. Визначено структуру внутрішніх та зовнішніх маркетингових показників машинобудівного підприємства, які лежать в основі вивчення маркетингового середовища на конкурентному ринку. Представлена модель оцінки споживчих переваг машинобудівних підприємств.
Посилання
Harkavenko S. S. (2002) Marketing: Textbook. Кyiv: Libra, [in Ukrainian].
Kotler F. (1998) Marketing, management. Analysis, planning, implementation and control. SPb: Peter, [in Russian].
Voichak A. V. (2001) Marketing research: educational and methodological manual for independent study of the discipline. Kyiv: KNEU, [in Ukrainian].
Kotler F. (1996) Marketing Basics: Transl. from Engl. Moscow: Progress, 324 p. [in Russian].
Dixon P.R. (1998) Marketing management. Moscow: ZAO «Izd-vo Binom», 560 p. [in Russian].
Syhyda L.O. Factors of the enterprise marketing environment and their impact on the distribution marketing policy [Text], URL: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48085
Kolomytseva O.V., Vasilchenko L.S. Features and stages of formation of marketing communication strategy of the enterprise / Marketing technologies in the context of globalization of the economy of Ukraine: thesis add. XV International Scientific and Practical Conference, Khmelnytsky, November 26-28. 2020
Beliaevskii I.K. (2001) Marketing Research: Information, Analysis, Forecast: A Study Guide. Moscow: Finance and statistics, 256 p. [in Russian].
Churchill G.A. (2001) Marketing research. SPb: Peter, 448 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).