МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24025/2306-4420.65.2022.263249

Ключові слова:

електронні платіжні послуги, соціальні мережі, залучення клієнтів, безготівкові платежі, тренди розвитку

Анотація

Мета статті полягає в аналізі сучасного стану ринку електронних платіжних послуг в світі,  встановленні трендів, які відслідковуються протягом двох останніх років в мережі Інтернет. Доведено важливість дослідження світових трендів розвитку ринку електронних платіжних послуг, що має стати основою для розробки ефективної стратегії створення та просування українських розробок. Проаналізовано ситуацію, що протягом досліджуваного періоду склалася в українській сфері електронних платіжних послуг. Запропонована математична модель визначення ефективності продажу платіжних послуг з урахуванням декількох факторів впливу.

Біографії авторів

О.В. Коломицева, Черкаський державний технологічний університет

д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Т.А. Пальонна, Черкаський державний технологічний університет

канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Посилання

US digital payments: Achieving the next phase of consumer engagement (2020). URL: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/banking-matters/us-digital-payments-achieving-the-next-phase-of-consumer-engagement

Global payments 2021: Transformation amid turbulent undercurrents URL: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/global-payments-2021-transformation-amid-turbulent-undercurrents

Liébana-Cabanillas, Francisco & Muñoz-Leiva, Francisco & Sánchez-Fernández, Juan (2015). Payment Systems in New Electronic Environments: Consumer Behavior in Payment Systems via SMS. International Journal of Information Technology & Decision Making. 14. 421-449. URL: https://www.researchgate.net/publication/276306904_Payment_Systems_in_New_Electronic_Environments_Consumer_Behavior_in_Payment_Systems_via_SMS/citation/download

Anh Tho, To & Minh, Trinh. (2021). Understanding behavioral intention to use mobile wallets in vietnam: Extending the tam model with trust and enjoyment. Cogent Business & Management. 8. 1891661. URL: https://www.researchgate.net/publication/350018463_Understanding_behavioral_intention_to_use_mobile_wallets_in_vietnam_Extending_the_tam_model_with_trust_and_enjoyment

Sahi, Alaa & Khalid, Haliyana & Abbas, Alhamzah & Khatib, Saleh. (2021). The Evolving Research of Customer Adoption of Digital Payment: Learning from Content and Statistical Analysis of the Literature. Journal of Open Innovation Technology Market and Complexity. 7. URL: https://www.researchgate.net/publication/356592339_The_Evolving_Research_of_Customer_Adoption_of_Digital_Payment_Learning_from_Content_and_Statistical_Analysis_of_the_Literature

Некрасенко Л.А., Смолянська О.Ю. Сучасний стан та перспективи розвитку безготівкових платіжних інструментів в Україні. Вісник НТУ «ХПІ». 2014. 134 с.

Циганов С.А., Апалькова В.В. Розвиток електронних платіжних систем в україні: міжнародний аспект та інституціональні засади, Фінансовий простір, № 3 (19), 2015, с.80-89

Are convenience and rewards leading to a digital flashpoint? (2020) https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/banking-matters/are-convenience-and-rewards-leading-to-a-digital-flashpoint

Market analysis report (2020). URL: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/digital-payment-solutions-market

Global Social Media Payment Solution Market- Forecast and Analysis (2020-2027), URL: https://www.maximizemarketresearch.com/market-report/global-social-media-payment-solution-market/77688/

The Global Mobile Payments Market is Set to Grow on Increasing Smartphone Penetration (2018). URL: https://www.prnewswire.com/news-releases/the-global-mobile-payments-market-is-set-to-grow-on-increasing-smartphone-penetration-853814600.html

C2B payments on social media – will retailers and brands improve the user experience by 2030? URL: https://www.fisglobal.com/en/fintech2030/experience/social-payments

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-22

Номер

Розділ

Статті