МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.65.2022.263249Ключові слова:
електронні платіжні послуги, соціальні мережі, залучення клієнтів, безготівкові платежі, тренди розвиткуАнотація
Мета статті полягає в аналізі сучасного стану ринку електронних платіжних послуг в світі, встановленні трендів, які відслідковуються протягом двох останніх років в мережі Інтернет. Доведено важливість дослідження світових трендів розвитку ринку електронних платіжних послуг, що має стати основою для розробки ефективної стратегії створення та просування українських розробок. Проаналізовано ситуацію, що протягом досліджуваного періоду склалася в українській сфері електронних платіжних послуг. Запропонована математична модель визначення ефективності продажу платіжних послуг з урахуванням декількох факторів впливу.
Посилання
US digital payments: Achieving the next phase of consumer engagement (2020). URL: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/banking-matters/us-digital-payments-achieving-the-next-phase-of-consumer-engagement
Global payments 2021: Transformation amid turbulent undercurrents URL: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/global-payments-2021-transformation-amid-turbulent-undercurrents
Liébana-Cabanillas, Francisco & Muñoz-Leiva, Francisco & Sánchez-Fernández, Juan (2015). Payment Systems in New Electronic Environments: Consumer Behavior in Payment Systems via SMS. International Journal of Information Technology & Decision Making. 14. 421-449. URL: https://www.researchgate.net/publication/276306904_Payment_Systems_in_New_Electronic_Environments_Consumer_Behavior_in_Payment_Systems_via_SMS/citation/download
Anh Tho, To & Minh, Trinh. (2021). Understanding behavioral intention to use mobile wallets in vietnam: Extending the tam model with trust and enjoyment. Cogent Business & Management. 8. 1891661. URL: https://www.researchgate.net/publication/350018463_Understanding_behavioral_intention_to_use_mobile_wallets_in_vietnam_Extending_the_tam_model_with_trust_and_enjoyment
Sahi, Alaa & Khalid, Haliyana & Abbas, Alhamzah & Khatib, Saleh. (2021). The Evolving Research of Customer Adoption of Digital Payment: Learning from Content and Statistical Analysis of the Literature. Journal of Open Innovation Technology Market and Complexity. 7. URL: https://www.researchgate.net/publication/356592339_The_Evolving_Research_of_Customer_Adoption_of_Digital_Payment_Learning_from_Content_and_Statistical_Analysis_of_the_Literature
Некрасенко Л.А., Смолянська О.Ю. Сучасний стан та перспективи розвитку безготівкових платіжних інструментів в Україні. Вісник НТУ «ХПІ». 2014. 134 с.
Циганов С.А., Апалькова В.В. Розвиток електронних платіжних систем в україні: міжнародний аспект та інституціональні засади, Фінансовий простір, № 3 (19), 2015, с.80-89
Are convenience and rewards leading to a digital flashpoint? (2020) https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/banking-matters/are-convenience-and-rewards-leading-to-a-digital-flashpoint
Market analysis report (2020). URL: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/digital-payment-solutions-market
Global Social Media Payment Solution Market- Forecast and Analysis (2020-2027), URL: https://www.maximizemarketresearch.com/market-report/global-social-media-payment-solution-market/77688/
The Global Mobile Payments Market is Set to Grow on Increasing Smartphone Penetration (2018). URL: https://www.prnewswire.com/news-releases/the-global-mobile-payments-market-is-set-to-grow-on-increasing-smartphone-penetration-853814600.html
C2B payments on social media – will retailers and brands improve the user experience by 2030? URL: https://www.fisglobal.com/en/fintech2030/experience/social-payments
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 О.В. Коломицева, Т.А. Пальонна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).