Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.1.42.2016.110644Ключові слова:
екологічний маркетинг, маркетингові напрямки, маркетингова стратегія, концепція, екологічно чиста продукція, екологічні трендиАнотація
У статті викладено сутність екологічного маркетингу та його впливу на діяльність підприємств, виявлено основні проблеми, пов'язані із застосуванням екологічного маркетингу у вітчизняній практиці, й наведено досвід трансформаційних змін екологічного маркетингу в зарубіжних компаніях. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів. Зображено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Наведено концепцію екологічного маркетингу. Проаналізовано тенденції розвитку екологічних трендів в Україні, а також світовий ринок «органічних продуктів».
Посилання
Terent'ev, N. V. (2014), "Green microeconomy": assessment and forecast of business institutional transformations" ["Zelyonaya mikroekonomika": otsenka i prognoz institutsional'nykh transformatsiy biznesa"], Marketing, No. 5, pp. 15–20, available at: http://esco.co.ua/journal/esco/2014_11_12/art11.pdf
Franz, R. "Green retail sales set to double in Europe by 2015", Digital journal, available at: http://www.digitaljournal.com/article/292735
Polonsky, M. (2007), "An introduction to Green Marketing", Green Journal, No. 8, pp. 86–100.
Golubkov, E. P. (2010), "Modern tendencies of market development" ["Sovremennye tendentsiyi razvitiya marketinga"], Marketing, No. 4, pp. 3–7.
Shelest, M. N. "Trends study: are Ukrainians ready to buy ecologically friendly goods" ["Issledovaniye trendov: Gotovy li ukrayintsi pokupat' ekologicheski chistye tovary"], Ukrayinskaya pravda, available at:
http://www.epravda.com.ua/rus/press/2010/09/13/248056/
Kotler, F. Armstrong, G. (2009), Marketing fundamentals [Osnovy marketinga], Vil'yams, Moscow, p. 450.
Lishchuk, A. A. (2013), "An algorithm for formation of strategic factors of business structures sustainable development using scenery approach" ["Algoritm formirovaniya strategicheskikh faktorov ustoychivogo razvitiya
predpri-nimatel'skikh struktur s ispol'zovaniyem stsenarnogo podkhoda"], Problemy sovremennoy ekonomiki, 4 (24), pp. 25–30.
Marketing and management of innovative development (2015). In: S. M. Illyashenko (ed.), [Marketynh i menedzhment innovatsiynoho rozvytku, za zah. red. d.e.n., prof. S. M. Illyashenka], Universytet·s'ka knyha, Sumy, 728 p.
Petrova, Yu. A. Society with organic responsibility [Obshchestvo s orhanicheskoy otvet·stvennost'yu], Sekret firmy, No. 10, pp. 13–18.
"Social responsibility of Ukrainian marketing business" ["Sotsial'naya otvetstvennost' ukrayinskogo biznesa marketinga"], Ekonomika, available at: http://ubr.ua/business-practice/own-business/gotov-li-ukrainskii-biznes-byt-socialnootvetstvennym-335125
"Theoretical and methodological bases of ecological marketing strategy" ["Teoretiko-metodologicheskiye osnovy strategiyi ekologicheskogo marketinga"], Vestnik ONU, available at: http://visnyk-onu.od.ua/journal/2008_13/15.pdf
Tyelyetov, O. S. (2010), "Marketing studies" ["Marketynhovi doslidzhennya"], Kyiv: Znannya Ukrayiny, 299 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Віталіївна Коломицева, Ірина Володимирівна Горяна, Лідія Сергіївна Васильченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).