МАРКЕТИНГ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.24025/2306-4420.2.43.2016.120006Ключові слова:
спортивно-оздоровчі послуги, ринок, маркетинг, характеристики послугАнотація
Охарактеризовано спортивно-оздоровчі послуги як окремий вид послуг на ринку, описано їх загальні та визначено специфічні характеристики. До загальних характеристик належать: неосяжність, невіддільність від джерела, непостійність якості, незбереженість. До специфічних – індивідуалізація, мінливість, конфіденційність. Для визначення специфічних характеритиск спортивно-оздоровчих послуг були виокремлені особливості ринку цих послугПосилання
Гріфін Р. Основи менеджменту : підручник / Гріфін Р., Яцура В. В. ; наук. ред. В. Яцура, Д. Олесневич. – Л. : БаК, 2001. – 624 с.
Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку : навч. посіб. / Карпов В. А., Кучерко В. Р. – К. : Знання ; КОО, 2001. – 215 с.
Котлер Ф. Основи маркетинга : пер. с англ. / Котлер Ф. –Новосибирск : Наука, 1992. – 733 с.
Крамаренко В. Т. Маркетинг / Крамаренко Т. В. – К. : ЦУЛ, 2003. – 257 с.
Кращі підприємства України. – К. : Українська Асоціація якості, Міжгалузевий центр якості «ПРИРОСТ», 2003. – 104 с.
Липчук В. В. Маркетинг: теорія, методика, практика : навч. посіб. / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк. — К. : Українські технології, 2001. — 260 с.
Основы маркетинга : пер с англ. / Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг. – 2-е европ. изд.– Москва [и др.] : Вильямс, 2000. – 943 с.
Пащук О. В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посіб. / Пащук О. В. – К. : Професіонал, 2005. – 560 с.
Степанова О. Н. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта. 2-е изд., стереотип. – М.: Советский спорт, 2005. – 256 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Василь Франчук, Ольга Стасюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).